اهمیت درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران در ارائه خدمات غیر حضوری و کاهش نیاز مراجعه به شعب

 بانک صادرات ایران با فراهم کردن امکان ثبت درخواست اینترنتی درگاه‌های پرداخت، دامنه خدمات غیرحضوری بانکداری الکترونیک را گسترده‌تر کرد.
کد خبر: ۹۲۲۷۵۹۱
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  روابط‌عمومی بانک صادرات ایران ، تکمیل فرم درخواست دریافت درگاه پرداخت اینترنتی این بانک علاوه بر مراجعه به شعب، به صورت غیر حضوری از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی: ipg.bsi.ir امکان‌پذیر است و فعالان اقتصادی و دارندگان شبکه‌های کامل فروش و توزیع در کشور می‌توانند با استفاده از درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) بانک صادرات ایران، امکانات گسترده‌ای در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

 پرداخت اينترنتی نوعی پرداخت الكترونيكی است كه از طريق آن دارندگان كليه كارت‌های بانكی عضو شتاب می‌توانند با استفاده از مشخصات كارت بانكی خود شامل شماره كارت، رمز دوم پویا برای تراکنش‌های بالای صد هزار تومان، تاريخ انقضاء و كد اعتبار سنجی (CVV٢) پرداخت اينترنتی نوعی پرداخت الكترونيكی است كه از طريق آن دارندگان كليه كارت‌های بانكی عضو شتاب می‌توانند با استفاده از مشخصات كارت بانكی خود شامل شماره كارت، رمز دوم پویا برای تراکنش‌های بالای صد هزار تومان، تاريخ انقضاء و كد اعتبار سنجي (CVV٢) نسبت به خريد از وب‌سايت‌های اينترنتی فروشنده كالا يا خدمات اقدام نمايند.
 درگاه پرداخت اينترنتی سيستم واسط ميان فروشگاه اينترنتيچی و شبكه بانكی است كه تراكنش‌های خريد كاربران اينترنتی يا مشتريان فروشگاه پذيرنده از طريق آن به شبكه بانكی ارسال می‌شود.

 امكان تسهيم و واريز مبالغ تراكنش‌ها به چند حساب مختلف و با درصدهاي مورد نظر متقاضی، امکان پرداخت قبوض خدمات شهری(آب، برق، گاز، تلفن و …) و خرید شارژ مستقیم سیم کارت های اعتباری اپراتورهای تلفن همراه(همراه اول، ایرانسل و رایتل) و امكان ارائه خدمات ويژه نظير دسترسی به ريزتراكنش‌ها به مشتريان خاص از طريق صورتحساب ويژه بانك صادرات ايران از خدمات متنوع و در دسترس این خدمت بانکی است.

داشتن حساب در بانک صادرات ايران، دارا بودن وب سايت آماده جهت فروش اينترنتي (‌چرخه کامل فروش)، اخذ نماد اعتماد الکترونيکی از طريق وب سايت www.enamad.ir و وجودIP معتبر (IP Valid) برای وب‌سايت پذيرنده از شرایط لازم برای استفاده از این خدمت است.

 همچنین امکان دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از طریق سایت مذکور و استفاده از ظرفیت شرکت پرداخت الکترونیک سپهر (پاس) نیز امکان‌پذیر است.

ارسال نظرات