خبرهای داغ:

بهبود ۷۹ درصد مبتلایان به کرونا در شاهرود/غربالگری ۷۴ درصد مردم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از بهبود ۷۹ درصد مبتلایان به کرونا در این شهرستان خبر داد و افزود: تاکنون ۷۴ درصد جمعیت تحت پوشش این دانشگاه در طرح ملی غربالگری شده اند.
کد خبر: ۹۲۲۸۳۶۳
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
بهبود ۷۹ درصد مبتلایان به کرونا در شاهرود/غربالگری ۷۴ درصد مردمبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر رضا چمن با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در شاهرود تا شنبه نهم فروردین ماه اظهار کرد: تا امروز پاسخ آزمایش ۳۵۰ نفر مثبت اعلام شده که از این تعداد ۲۷۶ نفر یعنی ۷۹ درصد بهبود یافته اند.
وی از صدا و سیمای مرکز استان و همچنین کلیه اصحاب رسانه اعم از مکتوب و مجازی که در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نهایت همکاری را با این دانشگاه دارند تقدیر و تشکر نمود و خواستار استمرار این فعالیت‌ها به همین شکل بی حاشیه، علمی، مسئولانه، هوشمندانه و خیرخواهانه شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان آخرین عملکرد این دانشگاه در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا گفت: تاکنون ۷۴ درصد جمعیت (۱۹۵ هزار نفر) غربال شده اند و ۸۲ درصد افرادی که اطلاعات سامانه خود ارزیابی (salamat.gov.ir) را تکمیل نموده اند توسط مراقبین سلامت تحت پیگیری فعال قرار گرفته اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها