خبرهای داغ:
به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود،

اهدا ۴۰۰ بسته میان وعده به کادر درمانی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود+ تصاویر

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود از اهدا ۴۰۰ بسته میان وعده به کادر درمانی بیمارستان امام حسین (ع) به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار به همت خواهران بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۸۳۶۹
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
معصومه صفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک اعیاد شعبانیه بویژه میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار با اشاره به توزیع ۴۰۰ بسته میان وعده به کادر و بیماران بیمارستان امام حسین (ع) افزود: این بسته‌ها شامل شکلات و بیسکویت و آدامس و مغز دانه هاست که تحویل بیمارستان امام حسین (ع) شده است.
وی با بیان اینکه قبل از این نیز به همت بسیج خواهران سپاه ناحیه شاهرود بیش از ۵۰۰ بسته میان وعده به کادر درمانی بیمارستان امام حسین (ع) اهدا شده است گفت: یا تلاش خیرین بسیجی این کمک‌ها در حمایت و پشتیبانی از کادر درمانی و بیماران این بیمارستان که مرکز بیماران کرونایی است ادامه خواهد داشت.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به اهدا ۲۵ بسته معیشتی به نیازمندان افزود: این بسته‌های معیشتی شامل روغن و برنج و مواد بهداشتی و نان است که به خانواده‌های نیازمند شناسایی شده به مناسبت اعیاد شعبانیه اهدا می‌شود.
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج این حوزه در کنار جمع آوری کمک‌های مردمی در راستای تولید و توزیع ماسک نیز فعالیت دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها