خبرهای داغ:

خدمت‌رسانی ۴۵ بسیجی در مراکز درمانی شاهرود+ تصاویر

مسؤول گروه‌های جهادی خدمت‌رسان به مراکز درمانی شاهرود از خدمت‌رسانی ۴۵ بسیجی در مراکز درمانی به‌ویژه بیمارستان امام حسین (ع) برای کمک به جهادگران عرصه سلامت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۸۳۷۴
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مهدی فرهنگ‌دوست با تبریک اعیاد شعبانیه بویژه میلاد امام حسین (ع) و‌ روز پاسدار با اشاره به ثبت‌نام بسیجیان داوطلب برای خدمت در مراکز درمانی شهرستان شاهرود توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود اظهار کرد: با اعلام نیاز و درخواست مراکز درمانی این بسیجیان به خدمت در این مراکز اعزام می‌شوند.
وی افزود: اکنون ۴۵ نفر از بسیجیان در مراکز درمانی به‌ویژه بیمارستان امام حسین (ع) مرکز بستری بیماران کرونایی حضور دارند و در قالب خدمه و نگهبان مشغول به خدمت‌رسانی هستند.
مسؤول گروه‌های جهادی خدمت‌رسان به مراکز درمانی شاهرود خاطرنشان کرد: این بسیجیان در سه شیفت اقدام به فعالیت می‌کنند و ایثارگرانه در خدمت کادر درمانی و بیماران هستند.
فرهنگ‌دوست با تأکید بر اینکه گروه‌های جهادی بسیج سپاه ناحیه شاهرود در همه عرصه‌های موردنیاز وارد عمل شده‌اند و مشغول به خدمت هستند، از مردم خواست برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قدردانی از زحمات کادر درمانی، پزشکی و اجرایی در خانه بمانند و توصیه‌ها را جدی بگیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها