پیام مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه درچهارمحال وبختیاری؛

ضرورت ماندن مردم در خانه تا ریشه کنی کرونا

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آمده است:خانه امن ترین جای ممکن برای پیشگیری از ابتلا به ویروس منحوس کروناست.
کد خبر: ۹۲۲۸۴۲۴
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام و اقبال عباسی به این  شرح است:

سلام علیکم

احتراماً با تبریک سال نو و عید آغاز رسالت پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) و اعیاد شعبانیه، همان گونه که مستحضرید کشور عزیزمان در اوج تحریم‌های شدید و ظالمانه اقتصادی و دارویی از سوی کشورهای استکبار جهانی و ممانعت آنها از ارسال وسایل و تجهیزات پزشکی و دارویی، درگیر مبارزه با انتشار ویروس کرونا و تأمین حفظ سلامتی آحاد ملت است.

اکنون که ویروس کرونا تمامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و به یک معضل جهانی تبدیل شده است، خروج از این وضعیت بحرانی نیازمند وحدت و همدلی همه مردم با مسئولان و تغییر رفتارهای اجتماعی است.

از آنجایی که بنا به توصیه تمامی پزشکان، خانه امن ترین جای ممکن برای پیشگیری از ابتلا به ویروس منحوس کروناست و همچنین اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در کشور، لازم است مردم استان به این توصیه ها عمل نموده و با ماندن در خانه به ریشه کن شدن این بیماری کمک کنند.

در این راستا ضمن تشکر از فعالین اقتصادی، اصناف و بازاریان، فعالین اجتماعی، گروه های مردم نهاد، نیروی های نظامی وانتظامی وبسیج وسپاه،هلال احمر،صداوسیماواصحاب رسانه و فضای مجازی و همه عوامل و دست‌اندرکاران امر که علی‌رغم تمامی مسائل و مشکلات موجود همکاری ویژه‌ای در این خصوص با مسئولین مبذول داشته‌اند، قدردانی ویژه‌ای ازخدمات کادر درمانی و بهداشتی استان تقدیم می‌نمائیم که با تلاش شبانه‌روزی خود در راستای حفاظت از سلامت مردم یک لحظه از تلاش و مجاهدت دست بر نداشته‌اند.

امیدواریم با یاری خداوند متعال، همکاری مردم، تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئولان و تلاش کادر درمانی هرچه زودتر از شر این بیماری رهایی یافته و صحت و سلامت نصیب همه مردم خصوصا هم استانی‌های عزیز چهارمحال و بختیاری گردد.  9 /1 / 99

ارسال نظرات