مسئول روابط عمومی وفرهنگی تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان خبر داد

ساخت مستند از گروههای جهادی بسیج در مقابله با کروناتوسط ناحیه مقاومت رفسنجان

مدیر روابط عمومی وفرهنگی تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان از ساخت مستندی به نام(زمزمه ایثار) خبر داد
کد خبر: ۹۲۲۹۰۰۰
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان.
سرگرد پاسدار مهدی شجاع الدینی طی بازدید از کارگاه‌های جهادی تولیدی مبارزه با کرونا و ایستگاه پایش سلامت و همچنین مشاهده نزدیک از روند کار مستند سازی از فعالیت‌ها وخدمات بی دریغ بسیجیان شهرستان در مقابله با ویروس منحوس کرونا؛ ضمن اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در «اطلاع دادن خدمات بسیج به مردم» در موردضرورت مستندسازی و رسانه‌ای شدن فعالیت‌های شاخص سپاه پاسداران و بسیج وهمچنین انعکاس این فعالیت‌ها در رسانه‌ها گفت:این امر از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی نواحی بسیج است.
مدیر روابط عمومی وفرهنگی تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان از پروژه درحال ساخت مستندی به نام (زمزمه ایثار) خبر داد و گفت:
با توجه به اینکه استکبار جهانی با استفاده از تبلیغات و رسانه درصدد عوض کردن جای حق و ناحق است، و هجمه رسانه‌ای به انقلاب اسلامی و ترویج پروژه ایران‌هراسی و سپاه‌هراسی یکی از برنامه‌های اصلی استکبار جهانی است؛ لذا مدیران روابط عمومی سپاه و بسیج در خط مقدم مقابله با این هجمه رسانه‌ای قرار دارند.
وی افزود:باتوجه به اینکه روابط عمومی فراتر از یک فعالیت اداری و در حقیقت یک هنر است اظهار داشت: اهمیت حوزه روابط عمومی یک مسئله پذیرفته شده در جهان امروز است و تمام سازمان‌های موفق در داشتن یک روابط عمومی فعال و برخط مشترک هستند.
وی ادامه داد: روابط عمومی و تبلیغات در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش اصلی را در برگزاری برنامه‌ها، آماده‌سازی و تبلیغات محیطی و ایجاد ارتباط دوسویه بین مسئولان و فرماندهان سپاه با مردم و رسانه‌ها بر عهده دارد.
وی با اشاره به اینکه سپاه در حوزه‌های دفاعی، سازندگی و فرهنگی فعالیت‌های شاخص و تأثیرگذاری دارد، گفت: مستندسازی از فعالیت‌های شاخص سپاه پاسداران و بسیج و انعکاس این فعالیت‌ها در رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی نواحی بسیج است.
وی در پایان از پشتیبانی همه جانبه سرهنگ شاهرخی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان و همکاری بی دریغ برادر مغویی از چهره‌های فرهنگی سپاه ناحیه رفسنجان در ساخت این مستند قدردانی کرد.
ارسال نظرات