فرمانده سپاه ثارالله در حاشیه توزیع اقلام اهدایی به سیل‌زدگان جازموریان تاکید کرد:
وی بیان داشت: هنوز تیم‌های ما از منطقه رودبار جنوب و زهلکوت خارج نشدند و امدادرسانی تا قطع نیازهای منطقه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۲۹۲۰۹
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه توزیع اقلام اهدایی به سیل‌زدگان جازموریان اظهار داشت: در بخش امدادرسانی مناطق سیل‌زده جنوب استان شامل چندین شهر با مرکزیت رودبار و زهکلوت قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه اجتماعی انقلاب اسلامی را تشکیل دادیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: در این قرارگاه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسئولیت راعهده‌دار است، بسیج مستضعفان، گروه‌های جهادی بنیاد مستعضان و ستاد اجرایی حضرت امام و خیران نقش مؤثری دارند و این قرارگاه تاکنون منشا خیر و برکت و خدمات خوب برای مردم مهربان و نجیب جنوب استان به‌ویژه مردم منطقه جازموریان بوده است.

 

وی عنوان داشت: امروز 4 هزار و 300 سبد غذایی برای خانواده‌های سیل‌زده تقدیم کردیم که به مناسبت 12 فروردین این کار انجام شد از این تعداد سبد کالا 3 هزار و 300 بسته مربوط به سپاه و بسیج بود و مابقی مربوط به ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان بود که ارزش ریالی هر سبد کالا 305 هزار تومان و ارزش کل این کاروان یک میلیارد و 300 میلیون تومان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: این قرارگاه پیش از این 6 هزار سبد کالای غذایی به ارزش هر یک 200 هزار تومان تحویل مردم داده و توفیق داشتیم علاوه بر جنوب استان برای شهرستان ریگان، یک هزار و 300 بسته سبد غذایی تقدیم کنیم که به 70 هزار نفر اهدا شد و 200 بسته کالا به مردم کهنوج که گرفتار سیل شده بودند نیز تحویل داده شد.

وی ابراز داشت: برنامه بعدی در حوزه قرارگاه خدمات اجتماعی، حوزه مهندسی و عمرانی است و کالاهای اساسی که خریداری شده چند روز آینده در خدمت مردم قرار می‌گیرد همچنین تأکید ما این بوده که این 4 هزار و 300 سبد کالا با رعایت کرامت مردم درب منازل برده و با رعایت حرمت هدیه تحویل مردم داده شود.

 

فرمانده سپاه ثارالله با قدردانی از مردم به واسطه سعه‌صدر و صبوری در این وضعیت و قدردانی از مجموعه گروه‌های جهادی و همه کسانی که امدادرسانی کردند اعم از روحانیون، سپاه، بسیج، هلال‌احمر و..  از سپاه‌های استانی سراسر کشور و  نواحی سراسر استان و گروه‌های جهادی و خیران که می‌خواستند وارد منطقه شوند و به خاطر رعایت بهداشت مردم منطقه تبعیت کردند، قدردانی کرد.

معروفی تأکید کرد: تمام این بسته‌های کالا دقیقا ضد عفونی و بعد بسته‌بندی شده که کسی دچار بیماری نشود.

 

ارسال نظرات