فعالیت۴۳گروه جهادی در خدابنده برای مقابله با ویروس کرونا

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت:۴۳گروه جهادی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان به صورت شبانه روز برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا فعالیت می کند.
کد خبر: ۹۲۲۹۳۱۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۸
سرهنگ لطیفی در گفتگو با خبرنگار بسیج با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج همواره در تمامی حوادث و مشکلات در کنار مردم بوده اند، اظهار کرد: امروز هم سپاه و بسیج برای مقابله با ویروس کرونا تمام توان خود را جهت حفظ سلامت مردم عزیز کشورمان بکار گرفته و مثل ایجاد امنیت، تامین سلامت مردم را وظیفه و تکلیف خود می‌دانند و با فعالیت جهادی گروه‌های جهادی بسیج در حفظ سلامت آحاد جامعه تلاش میکنند.

وی با تاکید بر اینکه بیش از ۸۱۴ نفر در قالب ۴۳ گروه جهادی در حال فعالیت هستند، گفت:طلاب و جهادگران بسیجی کار ضدعفونی کردن محلات و ادارات و پمپ بنزین‌ها را در سطح شهرستان و روستا‌های تابعه تا امروز انجام داده اند.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با بیان اینکه گروه‌های جهادی شهرستان خدابنده از زمان شیوع ویروس کرونا با همکاری شبکه بهداشت این شهرستان اقدام به توزیع بیش از ۲۴ هزار لیتر مواد ضدعفونی در بین مردم نموده اند، تصریح کرد:همچنین ۱۵ پایگاه بسیج به صورت خودجوش اقدام به تولید و توزیع بیش از ۲۵ هزار ماسک نموده اند.

سلیمی به همراهی و تلاش‌های صورت گرفته از سوی خیرین این شهرستان در بحث مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: تاکنون جمع کل مشارکت‌های ‏انجام شده ۴۴ میلیون تومان بوده است و این روند همچنان ادامه دارد. ‏

وی به معرفی همیاران سلامت بسیجی و معرفی به شبکه بهداشت جهت آموزش مردم وکم به طرح بسیج ملی غربالگری مقابله با کرونا اشاره و بیان داشت:همچنین نقاهتگاه عمومی با ظرفیت ۷۰ نفر در این شهرستان پیش بینی و آماده سازی شده است.

این مسئول ضمن قدردانی از مردم ولایتمدار این شهرستان به دلیل همراهی در انجام اقدامات پیشگیرانه ابراز امیدواری کرد: سپاه آمادگی دارد با همه توان خود در عرصه‌های که نیاز باشد همانند گذشته حضور داشته باشد.
ارسال نظرات