در گفتگو با بسیج عنوان شد:

تحقق شعار سال در گرو همت مردم و مسئولان

حجت الاسلام رضایی، همت مردم و مسئولان را از الزامات تحقق شعار سال دانست و تأکید کرد: مسئولان نباید نامگذاری سال ها را به اسبابی برای تبلیغات و شعار سازی بدل کنند.
کد خبر: ۹۲۲۹۹۴۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در گفتگو با خبرنگار بسیج پیرامون نامگذاری سال 1399 به نام سال "جهش تولید" گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی های خود در اول فروردین همواره با بینشی عمیق، قوی ترین نیاز جامعه اسلامی را در نظر گرفته و با نامگذاری سال ها سعی می کنند تا جامعه، دولت و مردم را در مسیر برآورده کردن آن نیاز بسیج کنند.

حجت الاسلام مسلم رضایی افزود: نامگذاری سال 1399 بیانگر عزم جدی رهبر انقلاب برای طراحی الگوی اسلامی- ایرانی برای اقتصاد ایران و نجات این اقتصاد از مصرف گرایی است، اما همان طور كه ایشان در سخنرانی های پیشین خود اشاره كردند، نباید نامگذاری هر سال به اسبابی برای تبلیغات روزافزون و بكارگیری كلمات پرطمطراق و شعارسازی مضاعف تبدیل شود؛ چرا كه این نوع برخورد می‌تواند به ضد این حركت تبدیل شود و از اثرگذاری آن بكاهد.

وی تصریح کرد: از مسئولان امر و دستگاه های متولی انتظار می‌رود، تا عمق معانی نهفته در این جهت گیری هوشمندانه را درك نموده و برای عملیاتی نمودن آن برنامه ‌ریزی نمایند و با طراحی شاخص های راهبردی و كمّی، امكان ارزیابی و نقد برنامه ‌های اجرایی را فراهم سازند.

رضایی، گفت: عوامل مختلفی می توانند در تحقق شعار سال یعنی در جهش تولید تاثیر گذار باشند؛ عواملی مثل کمک به بهبود فضای کسب و کار، شناسایی روش‌های جدید تأمین مالی، بهبود مدیریت بنگاه های بزرگ، تحول در نظام بانکی، تامین امنیت برای سرمایه‌گذاری و استفاده از نظرات فعالان بخش خصوصی و...، اما آنچه که در این بین اهمیت ویژه دارد همت مردم و مسئولان برای تحقق این امر است.

 

ارسال نظرات