فرمانده سپاه زرند گفت:

۵۰ چشمه سرویس بهداشتی در ذهکلوت رودبار جنوب توسط ناحیه زرند ساخته می شود

سرهنگ پاسدار اکبرکردی فرمانده: با تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (علیه السلام ) وروز جوان از ساخت ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی درمنطقه سیل زده ذهکلوت رودبارجنوب توسط ناحیه زرند با همکاری مردم شهرستان زرند خبرداد
کد خبر: ۹۲۳۰۲۰۷
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: سرهنگ پاسدار اکبرکردی فرمانده سپاه زرند صبح امروز در جلسه شورای فرماندهی این ناحیه با تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) وروز جوان، بار دیگر خواستار کمک‌های مردم زرند به مردم سیل زده جنوب استان شد.
    وی گفت: با توجه به بارندگی‌های سیل آسای اخیر در جنوب استان کرمان و ایجاد خسارت به اموال مردم و تخریب زیرساخت‌ها به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت در جنوب استان، در حال حاضر ضرورت ساخت سرویس بهداشتی برای مردم منطقه سیل زده و محروم زهکلوت (شهرستان رودبار جنوب) وجود دارد.
    سرهنگ کردی افزود:در مرحله اول ساخت تعداد ۵۰ چشمه‌ی سرویس بهداشتی آن منطقه، به ناحیه زرند واگذار شده است که این کار با همراهی مردم قابل اجرا است.
    فرمانده سپاه از مردم خیرخواه این شهرستان خواست کمک‌های نقدی خود را جهت این امر خداپسندانه به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۴۹۷۹۷۸۶۰ به نام حسینیه ثارالله سپاه زرند نزد بانک انصار واریز نمایید.
    وی در ادامه سخنان خود از همه مردم ولایت مدار شهرستان زرند و هیئت‌های مذهبی که هرسال در اعیاد شعبانیه ویژه برنامه‌های مختلفی در شهرستان برگزار می‌کردند، ولی امسال به جهت سلامتی مردم عزیز این تمامی برنامه‌های فرهنگی وجشن‌های اعیاد شعبانیه متوقف شده، خواست تا هزینه برگزاری جشن‌های نیمه شعبان را در راه کمک به مناطق سیل زده جنوب و کمک به حوزه سلامت اختصاص دهند.
    وی در پایان سخنان خود افزود:اقدامات اولیه برای ساخت سرویس بهداشتی درمنطقه ذهکلوت آغاز شده ودر چند روزآینده گرو ها‌ی جهادی این شهرستان به منطقه اعزام وکارساخت وساز ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی آغاز می‌گردد.
ارسال نظرات