استغاثه سراسری و قرائت خانوادگی زیارت آل یاسین در شب نیمه شعبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای از استغاثه و قرائت خانوادگی زیارت آل یاسین و دعای فرج و طنین بانگ «یا مهدی ادرکنی» در سراسر کشور همزمان با شب نیمه شعبان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۰۳۲۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج  در کرمان ، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان   در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای کرمان که با حضور فدائی استاندار کرمان برگزار شد اظهار داشت: جشن‌های نیمه شعبان هر ساله در استان بسیار باشکوه برگزار شده است.
 
وی با بیان اینکه امسال به‌دلیل شیوع بیماری کرونا با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستیم گفت: شب نیمه شعبان از ساعت 20:45 برنامه استغاثه به امام زمان(عج) به‌صورت کشوری برگزار می‌شود.
 
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: در این زمان دعای فرج و زیارت آل یاسین از بلندگوی مساجد پخش می‌شود و بعد از آن نورافشانی انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه کاروان شادی معنوی نیز پیش‌بینی شده که در ایام نیمه شعبان اجرایی شود گفت: در این کاروان‌ها خودروهایی با بلندگو در محل شهرک‌های کرمان حضور پیدا کرده و اجرای برنامه و سرود مرتبط با نیمه شعبان دارند و تمام این برنامه‌ها در راستای ترویج فرهنگ مهدویت است.
 
انجم‌شعاع با تاکید بر اینکه اجرای برنامه‌های نیمه شعبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به دور از هرگونه تجمع انجام می‌شود ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در ایام نیمه شعبان روحیه شادی و نشاط معنوی در بین مردم ایجاد کنیم.

ارسال نظرات