خبرهای داغ:
به همت دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دامغان:

تولید بیش از ۳ هزار ماسک در دامغان

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دامغان گفت: بیش از ۳ هزار ماسک به همت دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دامغان تولید شد
کد خبر: ۹۲۳۱۱۰۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، حمید علیان نژاد، مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دامغان گفت: این پایگاه اطلاع رسانی از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و در سطح دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دامغان تشکیل شد و برای مقابله با این ویروس منحوس برنامه ریزی هایی صورت گرفت.
حمید علیان نژاد افزود: با حضور همه جانبه جهادگران ضد عفونی مراکز و معابر پر تردد شهرستان دامغان با همکاری سایر نهادها انجام شد که این برنامه به صورت منظم در حال ادامه است و بسیجیان با حضور در معابر و مراکز پرتردد اقدام به ضد عفونی کردن این اماکن می کنند.
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دامغان گفت: یک کارگاه تولید ماسک در یکی از هنرستان های شهرستان دامغان راه اندازی شد که روزانه بیش از چهل نفر از جهادگران اقدام به تولید روزانه بیش از ۳ هزار ماسک می کنند که این ماسک ها در اختیار مردم قرار داده میشود.همچنین بالغ بر 15 کارگاه تولید ماسک خانگی توسط بسیج دانشجویی در سطح شهرستان نیز راه اندازی شده که تمامی ماسک های تولید شده توسط جهادگران کاملا ضدعفونی می شود تا از انتقال این بیماری جلوگیری کند.
علیان نژاد ادامه داد: جهادگران بسیج دانشجویی شهرستان دامغان با حمایت خیرین و جمع آوری کمک های مردمی بیش از 100 سبد کالا شامل اقلام خوراکی و بهداشتی را در بین نیازمندان شهرستان دامغان توزیع کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها