خبرهای داغ:

تأکید بر وحدت امت اسلام در دفاع از فلسطین

معاون نماینده حماس در یمن با نائب رئیس شورای عالی سیاسی یمن و عضو ارشد جنبش انصارالله دیدار کرد و در این دیدار بر ضرورت اتحاد امت عربی و اسلامی برای دفاع از مسأله فلسطین تأکید شد.
کد خبر: ۹۲۳۴۴۰۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ، معاون نماینده حماس در یمن با نائب رئیس شورای عالی سیاسی یمن و عضو ارشد جنبش انصارالله دیدار کرد و در این دیدار بر ضرورت اتحاد امت عربی و اسلامی برای دفاع از مسأله فلسطین تأکید شد.

«معاذ ابوشماله» معاون نماینده حماس در یمن دیدار با «محمد ناصر البخیتی» نائب رئیس شورای عالی سیاسی یمن و عضو ارشد جنبش انصارالله، مواضع «عبدالملک الحوثی» در قبال مسأله فلسطین را ستود و گفت، ملت فلسطین و «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس این مواضع را تقدیر می‌کنند.

بر اساس گزارش وبگاه «انصارالله»، البخیتی اعلام کرد، علی‌رغم جنگ و محاصره یمن مسأله فلسطین همچنان در مقدمه اولویت‌های این کشور قرار دارد زیرا مسأله اصلی امت اسلام است.

وی در ادامه مبارزه مشروع گروه‌های مقاومت فلسطین علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی برای آزادی اراضی فلسطین و مقابله با پروژه صهیونیستی مورد حمایت استعمار نو را ستود.

البخیتی سپس تصریح کرد: ملت یمن مورد حمله و محاصره همان قوایی قرار گرفته‌اند که ملت فلسطین را هدف قرار داده‌اند.

ابوشماله هم از مواضع شورای عالی سیاسی یمن و مردم این کشور در قبال فلسطین قدردانی کرد و سند راه‌حل فراگیر پیشنهاد شده از سوی صنعاء برای پایان دادن به جنگ در یمن را ستود.

وی همچنین بر ضرورت وحدت تلاش‌ها برای بیدار کردن امت عربی و اسلامی برای دفاع از «قبله اول مسلمانان، سومین حرم شریف و محل عروج پیامبر (ص)» و نیز همبستگی با مسأله فلسطین تأکید کرد.

*فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها