خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

شیوع کرونا، از معنویت و صفای نهفته در ماه رمضان نمی‌کاهد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: شیوع کرونا، از معنویت و صفای نهفته در ماه مبارک رمضان نخواهد کاست.
کد خبر: ۹۲۳۵۵۹۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲

 

 

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده‌سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا، نه‌تنها از معنویت و صفای نهفته در ماه مبارک رمضان نمی‌‌کاهد، بلکه امسال مردم بیش از بقیه سال‌ها و ایام به درگاه خداوند ناله و تضرع می‌کنند تا این بلای همه‌گیر دفع شود.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه، شیوع ویروس کرونا در مدت اخیر نماز جمعه، زیارتگاه‌ها و اماکن مقدس را به تعطیلی کشانده است، ادامه داد: همچنین برخلاف چند سال اخیر مراسم باشکوه جمع‌خوانی قرآن کریم در مصلی‌‌ها برگزار نمی‌شود و مراسمات اطعام نیز برپا نخواهد شد.

این مسئول گفت: ولی با این همه به دلیل اینکه یک بیماری دامنگیر ملت‌ها شده است، مردم بیش از پیش با خداوند متعال احساس انس و الفت می‌کنند، چراکه تنها با چنگ زدن به ریسمان الهی می‌توان از این بحران جهانی عبور کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه، آحاد مردم در برهه کنونی به قرائت قرآن کریم، ادعیه و تکالیف دینی بیش از پیش گرایش دارند، برای ریشه‌کنی این ویروس و برقراری شرایط عادی در همه جای دنیا به ویژه ایران اسلامی ابراز امیدواری کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: دیدگاه رهبر معظم انقلاب همچنین نظر سایر مراجع معظم تقلید در مورد روزه‌داری در  ماه مبارک رمضان در چند روز اخیر به وسیله رسانه‌های جمعی منعکس شده است؛ در صورتی که به نظرات بزرگان دین‌مان جامه عمل بپوشانیم، می‌توانیم از فیوضات این آئین آسمانی بهره‌مند شویم.

سرایی با بیان اینکه، رمضان فرصت مغتنم برای مسلمانان می‌باشد تا برای عبادت و تفکر بیش از پیش بپردازند، خاطرنشان کرد: این ایام یک فرصت ارزشمند برای تزکیه، تهذیب نفس و پالایش روح و روان به شمار می‌رود، بنابراین باید از آن نهایت استفاده را بکنیم.

این مسئول برای اقشار مختلف مردم ماهی سرشار از معنویت و سلامتی از درگاه ذات اقدس الهی خواستار شد و برای برچیده شدن ریشه این ویروس از کشورمان و اقصی نقاط جهان در سایه تشریک مساعی ملت‌‌ها و عنایت خداوند متعال ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات