خبرهای داغ:
بیانیه مرکز ماهر بسیج بمناسبت روز جهانی قدس

روز قدس میراث ماندگار امام خمینی(ره)  

روز قدس نماد وحدت و انسجام جهان اسلام و بیانگر حمايت تمام قد و دائمی انقلاب اسلامی از آرمان فلسطین، آزادي قدس شريف و بیانگر مبارزه همه جانبه و مستمر علیه اسرائیل و صهیونیسم بین الملل است.
کد خبر: ۹۲۴۳۶۶۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکز بسیج ماهر به مناسبت فرارسیدن یوم الله روز جهانی قدس بیانیه ای به این شرح صادر کرد:

سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْ نَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا
إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ )سوره اسرا آيه 1( است.
روز جهانی قدس يکی از فراگیرترين و مهمترين میراث حضرت امام (ره)در راستاي احیاء اسالم ناب محمدي(ص)، مبارزه علیه مستکبرين و حمايت از مستضعفین جهان محسوب می گردد.
روز قدس نماد وحدت و انسجام جهان اسلام و بیانگر حمايت تمام قد و دائمی انقلاب اسلامی از آرمان فلسطین، آزادي قدس شريف و بیانگر مبارزه همه جانبه و مستمر علیه اسرائیل و صهیونیسم بین الملل است.
روز قدس تاكیدي مکرر بر حمايت هاي جاودان و همیشگی انقلاب اسلامی ازمستضعفان، مظلومان و محرومان عالم است.
روز قدس آوردگاه نبرد مستضعفان جهان با جبهه ي ظلم و كفر و استکبار است.
همانطور که رهبر انقلاب نسبت به مساله فلسطین مطرح فرمودند: »ما می گويیم مبارزات همه جانبه ي ملت فلسطین
– مبارزات سیاسی، نظامی، اخالقی، و فرهنگی – بايد ادامه پیدا كند تا كسانی كه غاصب فلسطین هستند، تسلیم راي ملت
فلسطین بشوند.

محو اسرائیل يعنی: مردم مسلمان، مسیحی و يهودي فلسطین، خودشان دولتشان را انتخاب بکنند و بیگانه ها و اوباشی مثل نتانیاهو را بیرون كنند. محو اسرائیل يعنی اين، و اين اتفاق خواهد افتاد.
قضیه فلسطین كلید رمز آلودِ گشوده شدن درهاي فرج به روي امت اسلامی است .... روز جهانی قدس مقدمه اي براي شکل گیري يک جوشش و كوشش فراگیر اسلامی و انسانی براي رهايی از اين شرَّ مطلق است. اما امسال روز جهانی قدس با تلاش هاي تل آويو براي پیگیري طرح معامله قرن و در كنار آن سناريوي خطرناک الحاق كرانه باختري به سرزمین هاي اشغالی مقارن شده است. رژيم صهیونیستی با استفاده از فرصت ناشی از همه گیري ويروس كرونا و همچنین با حمايت آمريکا و در سايه انفعال، سکوت و بعضاً حمايت برخی رژيم هاي مرتجع عربی، در حال پیگیري دو سناريوي مذكور است. غافل از اينکه تلاش براي تحقق اين دو طرح، زنجیره اي از واكنش هاي فراتر از كنترل اسرائیل و آمريکا را به دنبال خواهد داشت.به اين خاطر است كه روز قدس امسال اهمیت مضاعفی داشته و بايد به فرصتی براي نشان دادن مخالفت عملی و علنی امت اسلام و آزاديخواهان جهان با توطئه هاي خطرناک صهیونیستی تبديل شود.
اگر چه به علت همه گیري ويروس كرونا، اجتماعات جهانی تقريبا در تمام كشورها تعطیل شده است، اما اين به معناي تعطیلی روز قدس نیست. چرا كه با استفاده از فضاي مجازي، شبکه هاي تلويزيونی و راديويی، می توان  روز قدس را پرشورتر از سال هاي قبل برگزار نمود. و در اين مجال از همه مهمتر آنکه ساعت 12 روز جمعه يکپارچه همراه با امت جهانی اسلام گوش جان به فرمايشات و بیانات امام خامنه اي عزيز خواهیم سپرد.
روز قدس را همراه با نماد مبارزه با صهیونیست و شهید راه فلسطین )سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی( برگزار می کنیم: . فرمانده شجاع و اسطوره اي و استراتژيست نامداري كه حقیقتاً »شهید راه فلسطین وقدس« برازنده اوست؛ او كه نقش بزرگ و مهمی در زنده نگهداشتن روز قدس و آرمان فلسطین و همچنین تقويت مقاومت فلسطین داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها