پیام تبریک فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت عید سعید فطر

سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر پیام تبریکی را صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۴۴۰۹۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،  در پیام تبریک عید سعید فطر فرمانده سپاه بیت المقدس آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم
کم‌کم غروب ماه خدا دیده می‌شود / صد حیف ازین بساط که برچیده می‌شود
در این بهار رحمت و غفران و مغفرت / خوشبخت آن‌کسی ست که بخشیده می‌شود

روز عید فطر روز پاکی روح و فرصت برخورداری از فیض عظیم الهی و در پیش گرفتن راه مستقیم پروردگار پس از ماه طهارت و ضیافت الهی است. روز عیدی گرفتن از خدای متعال، با دل خاضع و خاشع و درخواست خیراتی که به برترین بندگانش عنایت فرمود: ه که توفیق دستیابی به تابش نور معرفت و توبه و انابه برای رفع تاریکی‌ها و گرفتاری‌ها بوده است.

سپاس خداوند بزرگ را که توفیق نزدیکی به درگاه هستی بخشش را در ماه رمضان در تقدیرمان مقدر و فرصتی فراهم کرد تا با روزه‌داری در ماه مبارک رمضان، ماه تهذیب و تزکیه نفس در روز‌ها و شب‌های قدرش بار دیگر با یاری از درگاه پر مهر و محبت بی‌نهایتش به آرامش وصف ناشدنی و بی‌کران الهی دست‌یابیم.

امید است در هنگام وداع با این ماه پر خیر و برکت، با خالق خویش عهد بندیم تا مانند یک مسلمان واقعی، در حفظ بضاعتی که به قدر معرفت خود، ازاین معرکه‌ی ربوی فراهم آورده‌ایم تلاش کنیم.

اینجانب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ سعید فطر و جشن پیروزی بر شیاطین درون و برون به همه مردم نجیب و شریف استان کردستان، از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می‌نمایم و امتداد تلاش و معنویت را برای شما عزیزان خواهانم.

سرتیپ دوم پاسدار سید صادق حسنی
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان
ارسال نظرات