توسط فرهنگی عقیدتی ناحیه زرند

مراسم اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان برگزار شد

مراسم اختتامیه برنامه های فرهنگی ،قرآنی ،اخلاقی وبصیرتی ماه مبارک رمضان با حضور سرهنگ کردی فرمانده،حجت الاسلام ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه زرند وکارکنان درحسینیه ثارالله سپاه زرند برگزارگردید.
کد خبر: ۹۲۴۴۱۲۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۱
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: همزمان باسوم خرداد ماه و آخرین روز از ماه ضیافت الهی مراسم اختتامیه برنامه‌های فرهنگی، قرآنی، اخلاقی، اعتقاد وبصیرتی ماه مبارک رمضان با حضور سرهنگ کردی فرمانده سپاه زرند، حجت الاسلام ایزدی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در این ناحیه وکارکنان پایور ووظیفه در حسینیه ثارالله سپاه زرند برگزارگردید.
    در این مراسم بعد از جزء خوانی قرآن کریم حجت الاسلام ایزدی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه زرند با گرامی داشت سوم خرداد ماه روز ایثار مقاومت وپیروزی وقبولی طاعات وعبادات در این ماه بزرگ گفت:ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بندگان بود وانشاء الله توانسته باشیم بهره کافی را ازاین ماه برده باشیم
    وی در ادامه با گرامی داشت یاد خاطره شهدای والامقام خصوصا سردار سلیمانی گفت:: مقاومت مردم خرمشهر، حماسه‌ای از یاد نرفتنی است؛ چرا که مردم این شهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که از پیش برای این تهاجم و تجاوز آمادگی نداشتند. سوم خرداد و فتح خرمشهر، آیینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه ملت ایران است که با خاطرات و تاریخ مردم شهید پرور ایران گره خورده است.
    در ادامه این مراسم سرهنگ اکبرکردی فرمانده سپاه زرندبا تبریک عید سعد فطر وگرامی داشت سوم خرداد از همه کارکنان به جهت حضور در برنامه‌های مختلف در ماه مبارک رمضان تشکر نمود وافزود:خداوند متعال را شاکریم که به همه ما توفیق عنایت نمود بتوانیم دور هم جمع شویم واز همه برنامه‌های، فرهنگی، اعتقادی، قرآنی واخلاقی این ماه عزیز استفاده کنیم در حالی که همه مساجد بسته بود وهیچ برنامه‌های به غیر از شب‌های قدر آن هم با جمعیت کم نبود، اما این عنایت شامل حال همه ما شد تا بتوانیم نهای استفاده را از ماه مبارک رمضان ببریم.
    وی در پایان گفت::در طول ماه مبارک رمضان، مراسم جزء خوانی قرآن کریم، محافل انس با قران روز‌های پنج شنبه با حضور قاریان برتر شهرستان، نشست‌های اخلاقی با حضور اساتید اخلاق. مباحث سیاسی، روخوانی وروان خوانی کارکنان وظیفه، کلاس نورمبین کارکنان پایور از برنامه‌هایی بود که دراین ماه برگزار گردید.
    در پایان این مراسم ازمربیان وهادیان عقیدتی سیاسی، مسئول شعب برتر، قاریان قرآن کریم وفعالان قرانی تجیل شد.
ارسال نظرات