خبرهای داغ:
منتخب مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

ضرورت پیگیری و جذب اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های ناتمام شهرستان‌های شاهرود و میامی

نماینده منتخب شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه مسئولین مردم هستند گفت: پیگیری و جذب اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های ناتمام شهرستان‌های شاهرود و میامی به جهت ایجاد و حفظ اشتغال ضرورت دارد.
کد خبر: ۹۲۴۴۲۸۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
ضرورت پیگیری و جذب اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های ناتمام شهرستان‌های شاهرود و میامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اصغر خانی در نخستین دیدار مردمی منتخب شهرستان‌های شاهرود و میامی در سالن اجتماعات ابن یمین فرومدی شهر میامی با حضور امام‌جمعه و فرماندار محترم، روسای ادارات، خانواده معظم شهدا، نخبگان و فرهنگیان، کشاورزان و عموم مردم، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر و سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: فرا رسیدن عید سعید فطر و حلول ماه شوال را به همه مردم بصیر شهرستان‌های شاهرود و میامی و همچنین سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
وی افزود:فتح خرمشهر در عملیات غرورآفرین بیت المقدس پیروزی حق بر باطل را به خوبی نشان داد، نقش مردم شاهرود و میامی در آزادسازی خرمشهر با حضور حدود ٥٠٠ نفر در گردان کربلا بسیار پررنگ است که سخت‌ترین کار یعنی سد کردن راه دشمن را بر عهده داشتند و اوج ایثار و از خودگذشتگی را به نمایش گذاشتند.
نماینده منتخب مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس با تشکر از مشارکت مردم در انتخابات و اعتماد به وی اضافه کرد: متاسفانه پس از انتخابات به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری جلسات، این اولین جلسه رسمی بنده می‌باشد و بدین وسیله از یکایک مردم با بصیرت شهرستان‌های شاهرود و میامی که با حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای‌اسلامی، عشق و علاقه‌ی خود را به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند تشکر می‌نمایم و از همه سروران و عزیزانی که اینجانب را شایسته رای خویش دانسته‌اند از صمیم قلب کمال قدردانی را دارم.
خانی گفت: شهرستان‌های شاهرود و میامی از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار هستند و برای توسعه و رفع مشکلات فراروی این منطقه باید همه دست به دست هم بدهیم و همه تلاش ما معطوف به این خواهد بود که بتوانیم گره‌ای از مشکلات مردم را باز کنیم و برای این کار از همه ظرفیت‌ها بهره خواهیم گرفت.
وی تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام گرفته و مراجعه‌های مردمی در انتخابات پارسال، اشتغال و بهبود وضعیت معیشت جامعه از مهمترین خواسته‌های مردم است.
وی افزود: پیگیری و جذب اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های ناتمام شهرستان‌های شاهرود و میامی به جهت ایجاد و حفظ اشتغال ضرورت دارد.
خانی با بیان اینکه بدترین اتفاق زیاد شدن فاصله مسئولان با مردم است، افزود: اگر چنین اتفاقی روی دهد آن مسئول بزرگ‌ترین سرمایه خود یعنی مردم را از دست می‌دهد؛ ما اگر توانستیم حرف مردم را بزنیم آن موقع می‌توان گفت که نماینده شما هستیم و معتقدیم باید نمره ما پیش خدا خوب باشد.
حجت الاسلام صفایی پور امام جمعه میامی در ابتداى این دیدار با تقدیر از پویش مساوات گفت: بر خود لازم می‌دانم در این ایام شیوع ویروس کرونا از زحمات و تلاش‌های کادر درمان شهرستان میامی و از مردم و گروه‌های جهادی که در پویش مساوات و کمک مومنانه با جمع آوری بیش از ١٥٠ میلیون تومان کمک مردمی در راستای کمک به نیازمندان و همنوعان خود افتخار آفریدند، تقدیر و تشکر نمایم.
وی افزود: شهرستان میامی ظرفیت‌های فراوانی در بخش‌های مختلف داشته و مردم و مسئولان باید در کنار هم برای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش نمایند.
در ادامه مهندس ملایری فرماندار میامی با اشاره به مشارکت پررنگ مردم شهرستان میامی در انتخابات و ضرورت تلاش مضاعف برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام افزود: مردم شهرستان میامی با حضور ٥٤ درصدی خود در پای صندوق‌های رای بیشترین میزان مشارکت در سطح استان را به نام خود ثبت کردند. ب. وی افزود:از طرح‌های نیمه‌تمام در شهرستان میامی زمینه افزایش فرصت‌های شغلی در این شهرستان را فراهم می‌کند و باید تلاش شود طرح‌های نیمه تمامی مانند پروژه جاده جیلان، تکمیل بیمارستان امام رضا و پروژه جاده میامی جاجرم با اهتمام جدی به بهره‌برداری برسد.
در انتها علی اصغر خانی به همراه مردم و مسئولان با حضور در محل دفتر نماینده در شهرستان میامی از این مکان رونمایی و بازدید نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها