خبرهای داغ:
همزمان با بازگشايی کتابخانه‌ها مطرح شد

لزوم نهادینه‌سازی كتابخوانی در فضای مجازی

مديركل كتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی گفت: در اين دوران سبك زندگی جديدی را تجربه می‌كنيم بنابراین كتابخوانی در فضای مجازی باید در جامعه ترویج شود.
کد خبر: ۹۲۴۵۷۰۱
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

خديجه معصومی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: در اين دوران سبك زندگی جديدی را تجربه می‌كنيم و بايد كتابخانه‌های عمومی نيز با اين سبك زندگی جديد هماهنگ شوند، همانگونه كه ارائه خدمات و ترويج كتابخوانی در فضای مجازی مصداق اين هماهنگی است.

وی افزود: برای ارتقاء كتابخوانی و كتابخانه‌های عمومی در جامعه، ابتدا بايد جايگاه رشته شغلی خودمان را بشناسيم و به آن افتخار كنيم و بعد اين امر را به جامعه و مسئولان تسری دهيم و همه كتابداران در اين زمينه مسئول هستند.

مديركل كتابخانه‌های عمومی استان با تاكيد بر همدلی در بين كتابداران و كاركنان كتابخانه‌های عمومی، اظهار داشت: برای موفقيت بيشتر سازمان و اثرگذاری بيشتر در فرهنگ كتابخوانی بايد همه باهم، يك‌ دل و يك صدا باشيم و روحيه كارجمعی و گروهی را در خود تقويت كنيم.

این مسئول گفت: جذب مشاركت در دهمين جشنواره كتابخوانی رضوی، تداوم فعاليت‌های فرهنگی ترويجی در فضای مجازی، ارتقاء توانايی‌هايی كتابداران و ... از  برنامه های كتابخانه‌های عمومی استان در سال جدید است.

انتهای پیام

ارسال نظرات