خبرهای داغ:
در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه صورت گرفت

توزیع بیش از 3 هزار بسته معیشتی در بوکان

فرمانده سپاه بوکان گفت: از ابتدای رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه در بوکان و طی 5 مرحله سه‌ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند و اقشار اسیب دیده از کرونا این شهرستان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۴۶۱۴۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی مرحله پنجم رزمایش کمک مومنانه که روز دو شنبه برگزار شد در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: سپاه بوکان در راستای تحقق فرمان فرمانده کل قوا و همگام با تمام کشور، رزمایش کمک مومنانه را با همکاری قرارگاه حمزه سید الشهداء، سپاه شهدا و خیرین در سطح ای شهرستان اجرا کرد.

.وی ادامه داد: تا کنون 5 مرحله از این رزمایش بزرگ که نماد همدلی و وحدت بین افشار مختلف جامعه در این روزهای کرونایی اجرا شده است، که در این راستا بیش از 3500 بسته معیشتی آماده و در میان خانواده های نیازمند و همچنین اقشار اسیب دیده از کویید 19 توزیع شده است.

فرمانده سپاه بوکان تصریح کرد: ارزش ریالی این بسته ها 6 میلیارد و 300 میلیون ریال بوده که آن هم از سوی قرارگاه حمزه سید الشهداء، سپاه شهدا و خیرین شهرستانی و همکاران سپاه بوکان تهیه شده است.

جمشیدی گفت: میانگین ارزش ریالی هر سبد کالایی توزیع شده در هر مرحله متفاوت است؛ شناسایی افراد نیازمند همچنان توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج ادامه دارد و توزیع بسته‌های معیشتی در راستای این رزمایش نیز در صورت شناسایی نیازمندان جدید در مراحل بعدی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات سپاه بوکان طی 100 روز گذشته و در خصوص بیماری کرونا عنوان کرد: ایجاد کارگاه های تهیه ماسک، پخش و توزیع ماسک و مواد ضد عفونی، راه اندازی نقاهتگاه 41 تخت خوابی، ضد عفونی و گند زدایی معابر سطح شهر و روستاها به دفعات با همکاری ادارات و ارگان‌های سطح شهر و تجلیل و تکریم از پاسداران عرصه سلامت شهرستان از دیگر برنامه‌های این سپاه اقداماتی است که برای جلوگیری از شیوع کرونا انجام داده ایم.

انتهای پیام

ارسال نظرات