خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

خدمات روحانیان در جامعه نیازمند تبیین است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: خدمات روحانیان در جامعه، نیازمند تبیین است و باید در این زمینه اهتمام ورزید.
کد خبر: ۹۲۵۱۴۱۱
|
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در دیدار خانواده مرحوم روح الله فتحی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان با عرض تسلیت، اظهار کرد: حجت الاسلام روح الله فتحی روحانی مبارز و انقلابی بود.

وی افزود: این مرحوم عمر خود را صرف جهاد در راه خدا، تبلیغ آموزه‌های دین اسلام و مبارزه برای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد و فقط اخلاص و بزرگواری از وی دیدیم.

وی گفت: حجت الاسلام فتحی در عرصه خدمت رسانی در ایام بیماری کرونا نیز دست از مجاهدت نکشیده و شبانه روز در مقابله با این ویروس منحوس وارد شده و به حق نیز خوش درخشید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه حجت الاسلام فتحی برای اسلام تلاش کرد، افزود: مرحوم فتحی، مرد الهی بود و خود را وقف اسلام و انقلاب کرده بود.

سرایی ضمن ابراز تاسف از اینکه خدمات مختلف روحانیان در جامعه نادیده گرفته می‌شود، اظهار کرد: در همین برهه شیوع ویروس کرونا، عالمان دینی زیادی بودند که در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی تلاش کردند.

وی اضافه کرد: همچنین روحانیان در بسیاری از مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای که هیچ گونه رسانه‌‌ای نیز وجود ندارد به صورت گمنام وارد عرصه فعالیت شدند، ضدعفونی مناطق مختلف، توزیع بسته‌های معیشتی و ... را عهده‌دار شدند.

این مسئول ضمن اشاره به اینکه در حق روحانیان جفا می‌شود، اظهار کرد: فوت امام جمعه چهابرج میاندوآب در نخستین روزهای شیوع کرونا، نیز دلیل دیگری بر این ادعا است که روحانیت در همه صحنه‌های سخت و دشوار دوشادوش مردم حاضر هستند و از انجام هیچ کاری فروگذار نیستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن تاکید بر لزوم تبیین خدمات و اقدامات این قشر از جامعه تاکید کرد: علمای دینی علاوه بر تبلیغ دین مبین اسلام، در عرصه کارهای یدی و سخت‌افزاری نیز وارد می‌شوند و یک الگوی عینی و عملگرا از خود به منصه ظهور و بروز می‌رسانند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان حجت الاسلام روح الله فتحی یک تیر ماه امسال در اثر ابتلا به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام

ارسال نظرات