همزمان با پنجمین روز از هفته قوه قضاییه:

قبور مطهر و‌منور شهیدان کوهبنان گلباران شد

.همزمان با پنجمین روز از هفته قوه قضائیه قبور مطهر و منور شهیدان هشت سال دفاع مقدس شهرستان کوهبنان در جوار امام زاده سید سلیمان علیه السلام  غبارروبی، گلباران و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۹۲۵۱۷۱۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،  همزمان با پنجمین روز از هفته قوه قضائیه با حضور اعضای شورای اداری کوهبنان ، اعضای شورای تامین شهرستان، جمعی از علما و روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی قبور مطهر و منور شهیدان هشت سال دفاع مقدس در جوار امام زاده سید سلیمان علیه السلام  غبارروبی، گلباران و عطرافشانی شد.

این مراسم با قرائت حدیث کسا همراه بود.

در این مراسم محمد مهدی میرزایی گفت: در هفته قوه قضاییه باید یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران شهیدش را گرامی بداریم شهید بهشتی شخصیتی است که به فرموده حضرت امام (ره) مظلومانه زیست و مظلومانه شهید شد ولی همواره خار چشم دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بود .

وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی شهرستان با صلابت و اقتدار به کار خود ادامه می دهد در حالی که سیستم دادسرای کوهبنان از سیستم حذف شده ولی تصمیم گیری به صورت واحد شده است .

رئیس دادگستری کوهبنان بیان داشت: در حال حاضر کار مردم سریعتر و زودتر انجام می شود که این مهم با همکاری نیروی انتظامی صورت می گیرد.

 

 

ارسال نظرات