خبرهای داغ:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان:

توزیع ۵۷۰۰ سبدحمایتی بین کودکان سوء تغذیه استان سمنان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۵۷۰۰ سبد حمایتی بین کودکان مبتلا به سوء تغذیه تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۵۳۳۳۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
توزیع ۵۷۰۰ سبدحمایتی بین کودکان سوء تغذیه استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سیده فاطمه تقوی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سمنان با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری طرح‌های خوبی برای رفع سو تغذیه کودکان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد صورت گرفته است، ابراز کرد: یک هزار و ۸۷۵ نفر از کودکان مبتلا به سوءتغذیه و مشمول طرح بهبود تغذیه و مادران باردار و شیرده مشمول و تحت حمایت کمیته امداد استان ساماندهی شده‌اند.
وی با بیان اینکه این طرح برای کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال اجرا می‌شود، تاکید کرد: ماهیانه به‌صورت میانگین ۱۲۰ هزار تومان در قالب بن کارت به خانواده کودکان مشمول و نیازمند بابت تغذیه پرداخت می‌شود.
تقوی افزود: بین این تعداد کودکان در سال جاری تا کنون ۵۷۰۰ بسته غذایی توزیع شده و روند توزیع بسته‌ها تا پایان سال ادامه نیز دارد.
تقوی بیان کرد: والدین کودکان مبتلابه سوءتغذیه از طریق این بن کارت می‌توانند مواد غذایی موردنیاز کودکان خود را فروشگاه‌های طرف قرارداد با کمیته امداد تهیه کنند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان همچنین افزود: کمک به رفع سوءتغذیه کودکان یک طرح مشارکتی - حمایتی بین وزارت بهداشت و کمیته امداد است که هدف آن کمک به رفع سو تغذیه در سراسر کشور محسوب می‌شود.
وی گفت: با اجرای این طرح ماهانه یک هزار و ۸۷۵ کودک تحت حمایت کمیته امداد استان که مبتلابه سوءتغذیه هستند از سبد غذایی بهره‌مند می‌شوند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها