مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع):

حضرت معصومه سلام الله علیها منظومه معارف و حقایق الهی است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر گفت: حض.رت معصومه سلام الله علیها منظومه معارف و حقایق الهی است
کد خبر: ۹۲۵۳۳۷۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدامان الله  حسینی صدر در جمع پایوران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بِن،  ضمن تبریک ایام دهه کرامت، همگان را به توسل به کریمه اهل بیت سلام الله علیها توصیه نمود.

وی اظهار داشت: طول عمر شریف حضرت معصومه سلام الله علیها 28 سال بوده که در این مدت کوتاه زندگی عمر با برکتی داشتند و منظومه ای از معارف و حقایق الهی بودند و در بیان امامان ما فضایل مهمی برای ایشان نقل شده است.

کارشناس مسایل دینی و مذهبی، افزود:  هنگام ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به ایران تعداد زیادی از علما و و بزرگان ایشان را همراهی نمودند و ورود این بانوی بزرگوار به ایران و شهر قم باعث شکل گیری حوزه علمیه قم و به تبع آن تربیت علما و بزرگانی شد که منشا برکات عظیمی در مکتب تشیع گردید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام،  ادامه داد:  حضرت معصومه سلام الله علیها به دستور امام رضا علیه السلام ازدواج نکردند، زیرا شخصی هم کفو ایشان پیدا نشد و این نشان مقام والای کریمه اهل بیت  است که همچون نگینی بر تارک ایران اسلامی می درخشد.

این مقام مسئول خاطر نشان  کرد:  دشمنان اسلام و خصوصا انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند شیعیان را از قدم گذاشتن در مسیر اهل بیت منصرف سازند و با راههای انحرافی بتوانند در مکتب تشیع نفوذ کنند، زیرا می دانند تنها مکتبی که راه نجات و سعادت را به درستی به مردم نشان می دهد، مذهب شیعه و اسلام ناب محمدی است که به لطف خدا راه به جایی نخواهند برد.

ارسال نظرات