خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه خبر داد

تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در ارومیه

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه گفت: خانواده شهدای مدافع سلامت که از ذریه سادات هستند، به مناسبت دهه امامت و ولایت در ارومیه تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۹۲۵۶۵۸۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام سید هادی ابراهیمی امروز در جلسه شورای استانی بنیاد بین‌المللی غدیر در ارومیه، اظهار کرد: همایش «مدیریت و فرماندهی از منظر حضرت علی (ع)» در ارومیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه نخستین شورای استانی بنیاد بین المللی غدیر در سال 99 امروز برای هماهنگی برنامه‌های دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود، ادامه داد: هفته آینده نیز جلسه دوم برگزار خواهد شد که امیدوار هستیم روند شیوع کرونا کنترل شود و بدون هیچ گونه مشکلی سلسله جلسات برپا شود.

این مسئول با بیان اینکه همایش‌ها و جلسات مختلف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، ادامه داد: چنانچه روند شیوع این بیماری همچنان به این شکل باشد، ناگذیر از ظرفیت نهفته در فضای مجازی استفاده خواهیم کرد و برنامه‌ها را به آن سمت سوق خواهیم داد.

ابراهیمی به جلب همراهی بانوان برای نکوداشت این ایام اشاره کرد و با بیان اینکه خواهران در سال گذشته برنامه‌های ارزشمندی به مناسبت دهه امامت و کرامت برگزار کردند، اضافه کرد: امسال نیز همایش بانوان پیشگام دفاع از حریم امامت و ولایت، تجلیل از شهدا و جانبازان سادات، تقدیر از خانواده شهدای مدافعان سلامت که از ذریه سادات هستند، در برنامه است.

این مسئول برپایی شب شعر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و اصحاب شعر و ادب را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: برای ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ها به صورت جدی در تلاش هستیم؛ همچنین 40 برنامه اجرایی نیز به شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

وی بر لزوم تلاش برای برگزاری این مراسم‌ها به صورت مردم‌محور تاکید کرد و گفت: تنها در این صورت می‌توان نسبت به تاثیرگذاری آن در جامعه و لایه‌های مختلف اجتماعی امیدوار شد، پس باید هیئت‌های مذهبی و گروه‌های اجتماعی در این زمینه فعال شوند.

انتهای پیام

ارسال نظرات