خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

مجلس یازدهم باید به مظهر امید مردم تبدیل شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: طبق فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب، مجلس یازدهم باید به مظهر امید ملت ایران تبدیل شود.
کد خبر: ۹۲۵۷۱۸۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ارومیه، اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری با نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه رهبری در این ارتباط تصویری به نکته مهمی اشاره کرد و مجلس یازدهم را مظهر امید ملت بزرگ ایران اسلامی نامیدند، ادامه داد: بنابراین وکلا و منتخبان ملت باید برای نظارت بر عملکرد دولت و تصویب قوانین کاربردی ساعی باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه، رهبر معظم انقلاب در سخنرانی 22 تیر ماه با صراحت بیان کردند « این مجلس -مجلس یازدهم- مجلس امید و انتظار مردم است، نقطه‌ی امید مردم و مظهر امید مردم است»، گفت: همین طور رهبری در ادامه درباره چرایی این موضوع فرموندند که «مردم در شرایط سخت اقتصادی پای صندوق‌ها آمدند».

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اظهار اینکه، نمایندگان مجلس مسئولیت خطیری بر عهده دارند و برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور باید تلاش مجدانه داشته باشند، اضافه کرد: وکلای ملت برای عبور از شرایط دشوار فعلی باید همت کنند.

سرایی با اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انتخابات اخیر با تمام توان در میدان بودند تا مردم را از شرکت در این آئین سیاسی و ملی مایوس کنند، اضافه کرد: ولی با همه این اقدامات مذبوحانه، ملت در عرصه بودند، بنابراین نمایندگان مجلس باید به گونه‌ای پاسخ این مردم را بدهند که شایسته آنها باشد.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط خاصی در کشورمان برقرار است، اظهار کرد: ولی این موضوع نباید مسئولان، نمایندگان و دست‌اندرکاران را از خدمت به مردم بازدارد، لازم است که مطابق با شرایط کشور گام بردارند، ضمن اینکه تلاش می‌کنند کشور از برنامه‌های از پیش تعیین شده جا نماند برای حمایت از اقشار آُسیب‌دیده از کرونا نیز گام بردارند.

انتهای پیام

ارسال نظرات