هم اندیشی و هم فکری هادیان سیاسی در لردگان

کارشناس مسایل دینی و مذهبی گفت: تک تک اعضای بسیج به خصوص هادیان سیاسی بازوان ولی فقیه هستند.
کد خبر: ۹۲۵۷۲۸۹
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست هم فکری و هم اندیشی هادیان سیاسی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه لردگان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان و مسئول سیاسی سپاه ناحیه با رعایت کامل اصول بهداشتی و مشارکت  هادیان سیاسی بسیجی در نماز خانه سپاه ناحیه لردگان برگزار شد.

 حجت الاسلام سید مهران کریم پور با گرامیداشت هته عفاف و حجاب و نیز تسلیت ایام شهادت حضرت امام رضاعلیه السلام به رسالت مهم بصیرت افزایی در جامعه اشاره کرد و گفت: تک تک اعضای بسیج به خصوص هادیان سیاسی بازوان ولی فقیه هستند.

کارشناس مسایل دینی و مذهبی افزود: از جمله وظایف هادیان سیاسی شناخت جریان‌های موجود در جامعه و تجزیه و تحلیل صحیح آن‌ها در جهت روشنگری و آگاهی بخشی در جامعه است و در هر تحلیلی باید همه ابعاد مسایل را در نظرگرفت.

همچنین در ادامه  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان هم با خوش آمد گویی به بسیجیان عزیز گفت: مهمترین نیاز امروز جامعه برای جوانان بیان و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

  سرهنگ پاسدار عباس رحیمی ادامه داد: همه آحاد جامعه به ویژه جوانان باید در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری بیان گردید حرکت کنند.
فرمانده سپاه ناحیه لردگان در پایان گفت: برخی شایعه‌ها و فرافکنی‌هایی از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه برای ایجاد جنگ روانی شکل می گیرد  که وظیفه هادیان سیاسی این است که آن‌ها را بشناسند و با بصیرت افزایی زمینه همدلی و همبستگی در جامعه را فراهم کنند.
ارسال نظرات