سرهنگ جوکار در دیدار با کارکنان مرکز آموزشی آیت الله خاتمی (ره):

اولویت اول برنامه‌های ناحیه مرکزی یزد، خدمت رسانی به مناطق محروم وآسیب پذیر جامعه است

جوکار: ولویت اول واصلی اجرای برنامه‌های بسیج در ناحیه مرکزی یزد، حوزه‌ها وپایگاه‌های تابعه، خدمت رسانی ومحرومیت زدایی از محلات طرح کرامت (آسیب پذیر) استان است.
کد خبر: ۹۲۵۹۷۰۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ پاسدار عباس جوکار در نشست صمیمانه‌ای که با کارکنان وگروه‌های جهادی مرکز آموزشی آیت الله خاتمی (ره) با موضوع بررسی وتشریح ماموریت‌های بسیج و خدمت رسانی بیشتربه مناطق ومحلات طرح کرامت انجام شد گفت: از جناب سرهنگ آخوندی، فرمانده محترم مرکز آموزشی آیت الله خاتمی (ره) و کلیه کارکنان وگروه‌های جهادی این مرکز، نهایت تقدیر وتشکر را دارم که با تعامل وهم دلی خوب خود با مجموعه ناحیه مقاومت بسیج ناحیه مرکزی یزد حمایت‌های لازم را در جهت خدمت رسانی بیشتر به مناطق طرح کرامت را داشته ودارند وان شاء الله ثمرات این اقدامات جهادی را در زندگی مردم شاهد باشیم.
وی در ادامه با اشاره به لزوم دقت درشناسایی خیرین ومددجویان برای کیفی سازی در امر اجرای طرح‌های خدمت رسانی ومحرومیت زدایی تصریح نمود:شناخت ظرفیت‌های زیاد در مجموعه‌های مختلف کشور لازم وضروری است؛ دربسیج، ابعاد چند وجهی را شاهد هستیم که اقشار مختلف کارگران، دانش آموزان، حقوقدانان، جامعه پزشکی و.. را در برمی گیرد ودر جهت رفع نیاز‌ها وخواست هایشان می‌کوشد؛ برای بسیج مهم است که تا چه میزان از اقار جامعه با فقر ومحرومیت روبرو هستند.
وی در پایان گفت:از جمله فرصت‌هایی که ایجاد شد راه اندازی مشاغلی مانند تولید ماسک، گان و.. بود که بسیجیان ما حاضر شدند تا نسبت به این اقدام مهم وحیاتی، اقدام نمایند؛ برپایی قرارگاه‌های مسجد محور در محلات به صورت ایتکاریبا هدف، عمق بخشی داخلی و مقابله با جنگ نرم دشمن در دستور کار قرار دارد که شناسایی محرومین وکلیه اقدامات سازندگی، عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و.. در این قرارگاه‌ها مطرح واجرایی می‌شود.
ارسال نظرات