خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد

لزوم هوشیاری در مواجهه با تهدیدات دشمنان نظام و انقلاب

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: هوشیاری در مواجهه با تهدیدات دشمنان نظام و انقلاب ضروری است.
کد خبر: ۹۲۶۱۰۳۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷

حجت‌الاسلام علی متین امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: صیانت از انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام یک تکلیف است که بر عهده آحاد جامعه قرار گرفته است.

  وی با بیان اینکه، رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفاظت و نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است، ادامه داد: بنابراین پاسداران باید دائم و مستمر خود را مخاطب این رسالت قرار دهند.

این مسئول ضمن تاکید بر اینکه، ماموریت سپاه در تمام عرصه‌ها تعریف شده و باتوجه به شرایط و وضعیت جهانی تغییر می‌کند، اضافه کرد: ولی برای اینکه به ماموریت‌ها جامه عمل پوشانده شود لازم است که وحدت و همدلی در جامعه وجود داشته باشد.

 وی با بیان اینکه، حفاظت و نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حد و مرزی ندارد، خاطرنشان کرد: بنابراین با توجه به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این سمت و سو گام برمی‌دارد، پس همیشه مورد تهدید و تحریم از سوی استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار است.

متین ضمن اشاره به اینکه، دشمنان انقلاب اسلامی در خارج و  داخل می‌خواهند این مفهوم را القاء کنند که انقلاب تمام شده  و یک اتفاقی بوده که در سال57 رخ داده است، اظهار کرد: بنابراین باید مقابل این سری دسیسه‌ها هوشیار باشیم.

 این مسئول ضمن اشاره به اینکه برای موفقیت در وظایف سازمانی خودم به راهنمایی و مشاوره‌های نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیازمند هستم، اظهار کرد: در صورت تعامل همدلی و وحدت کلمه می‌توان اقدامات فاخر زیادی را آغاز کرد و به سرانجام رساند.

 انتهای پیام

ارسال نظرات