خبرهای داغ:
معاون گرشگری، اردویی و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد

برپایی اردوی خودجوش راهیان نور در یادمان شهید بروجردی نقده

معاون گرشگری، اردویی و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی از برپایی اردوی خودجوش راهیان نور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یادمان شهید بروجردی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۲۳۵۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲

 سرهنگ پاسدار مهدی رضوی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: اردوی خودجوش راهیان‌نور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یادمان شهید بروجردی نقده برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرده است، کاروان‌های راهیان نور همانند سال‌های گذشته راه‌اندازی نمی‌شود، ولی با این همه مردم منطقه برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اردوی خودجوش برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه اردوی فوق ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور مردم قدرشناس منطقه در محل یادمان شهید بروجردی برگزار می‌شود، اضافه کرد: این حرکت مردمی امروز 12 مرداد ماه ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

این مسئول با اظهار اینکه به مناسبت چهل سالگی رشادت‌های جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس، در آئین فوق 40 نفر شرکت خواهند کرد، اظهار کرد: مردم بزرگ ایران اسلامی به ویژه آذربایجان غربی از هر فرصتی برای نکوداشت یاد و خاطره شهدا حداکثر استفاده را می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات