غلامرضا حسن پور عنوان کرد:

وظیفه اصلی اصناف مشارکت در جهاد اقتصادی است

رییس سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقصادی کشور در ادامه بازدید های استانی خود به آذربایجان شرقی سفر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۶۸۹۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

به گزارش سرویس اصناف خبرگزاری بسیج ؛دکتر غلامرضا حسن پور در جریان سفر به شهر تبریز با تعدادی از سازندگان دستگاه تولید ماسک دراین شهر دیدار و از نزدیک با آنان به گفت و گو پرداخت.


وی در این دیدار اعلام کرد: خوشبختانه واحدهای تولیدی ساخت دستگاه ماسک دراستان آذربایجان شرقی بخشی از نیاز کشور را مرتفع نموده و آمادگی لازم برای تولید بیشتر محصولات خود را دارند.


وی در شرایط فعلی جهاد اقتصادی را وظیفه اصلی اصناف ،بازاریان و فعالان اقتصادی برشمرد و گفت: نباید شعله جهاد در کشور فروکش کند.بلکه باید با مجاهدت همه اصناف و فعالان اقتصادی از شرایط موجود خارج شده و شاهد رونق اقتصاد در کشور باشیم.


دکتر حسن پور در ادامه این سفر از بازار تبریر بویژه بازار مظفریه بازدید و از نزدیک با کسبه و اصناف دیدار و با آنان به گفت و گو پرداخت.

وی گفت: در دیدار از بازار تبریز برخی کسبه و بازاریان پیشنهادات و نکات مهمی را مطرح نمودن که قطعا تمام این موارد بررسی و پی گیری خواهد شد.

 

شایان ذکر است دراین بازدید،دکتر امین زاده رییس سازمان صمت استان،دکتر ندیمی رییس سازمان بسیج اصناف استان و آقای محمدی نایب رییس اتاق اصناف تبریز نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات