فرمانده انتظامی استان؛

سپاه با اقتدار در مقابله دشنمان ایستاده است

فرمانده نیروی انتظامی استان چهار محال و بختیاری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدار در مقابله با زیاده خواهی دشنمان ایستاده است.
کد خبر: ۹۲۸۱۵۵۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار فرمانده و هیأت رییسه نیروی انتظامی استان با حضور در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهلمین سالگرد دفاع مقدس را گرامی داشتند.

سردار منوچهر امان اللهی فرمانده نیروی انتظامی استان چهار محال و بختیاری با تجلیل از  همه ی کسانی که مخلصانه در پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ آرمان های دینی و انقلابی و خدمت به این مردم کوشا هستند چهلمین سالگرد دفاع مقدس گرامیداشت داشت.

وی در ادامه گفت: سپاه و بسیج در مراحل مختلف و در دفاع مقدس نقش آفرین بوده و هستندکه همه قدردان این اقدامات ارزشمند هستند و امروز ما هم با جمعی از همکاران به نمایندگی از همه ی مجموعه نیروی انتظامی وآمدیم برای عرض خداقوت.

سردار امان اللهی افزود: ما در نیروی انتظامی همه ی تلاشمان برای خدمت بهتر به مردم عزیز و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: امروز هم ما همچنان در دفاع هستیم ، جنگ جدید هویت مارا، هستی مارا، فرهنگ مارا و دین مارا مورد حمله قرار داده است، امروز هم ما به عنوان سربازان نظام با هوشمندی بیشتر با حساسیت بیشتر و با هم بودن باید ابعاد و زوایای این جنگ را شناسایی کنیم تا دشمنان را شکست دهیم.

سردار امان اللهی در پایان گفت: در صحنه مقابله با استکبار و دشمنی های بیرونی، در ابعاد مختلف امروزه سپاه پاسداران به خوبی و با افتخار آفرینی دشمنان را خار و ذلیل کرده است.

در ادامه  مسئول عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی  استان هم طی سخنانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس گرامیداشت داشت.

حجت الاسلام عباس دهقان گفت: من اشاره کنم به برنامه ی چند شب پیش،  وقتی که مصاحبه می کردند با خانواده آن شهید بزرگوار که رتبه ی یک پزشکی بود وقتی وصیت نامه آن شهیدبزرگوار  را خواندند،  نوشته بود نگذارید حرف امام روی زمین بماند، همه ی این حرف ها که زده شد برای همین است دشمن هم تلاشش همین است که حرف امام به روی زمین بماند.

تلاوت قرآن ، سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه و سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، از دیگر برنامه های این دیدار بود.

ارسال نظرات