فرمانده سپاه آمل خبر داد

از اردوی جهادی تا اهدای جهیزیه در هفته بسیج آمل

فرمانده سپاه آمل، از اجرای ۶۹ برنامه شاخص در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۴۴۰۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
از اردوی جهادی تا اهدای جهیزیه در هفته بسیج آمل
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ جابر عسکری فرمانده سپاه آمل در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج، از اجرای ۶۹ برنامه شاخص در هفته بسیج خبر داد و گفت: بخاطر شرایط کرونایی سعی کردیم برنامه‌های کمتر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، از این رو ۵۶ عنوان برنامه و ۵۵۰ برنامه  درهفته بسیج اجرا خواهد شد.

عسکری به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و افزود: توزیع ۵۰۰ بسته بهداشتی، هزار و ۲۱۰ بسته معیشتی، ۳۳۰ بسته لوازم تحریر، افتتاح ۴ خانه محروم، افتتاح ۳ پایگاه مقاومت بسیج، ۱۶ اردوی جهادی، ۲ عرصه اقتصادی، ۱۷ مورد نمایشگاه علمی فرهنگی، ۱۳ برنامه فعال، برگزاری جشنواره فرهنگی بسیج با محوریت معاونت سپاه و حوزه امام خامنه ای، اهدای جهیزیه، دیدار بیش از ۱۰۰ خانواده شهید و ایثارگران که با رعایت پرتکل‌های بهداشتی خواهد بود، از جمله برنامه‌های شاخص است.

فرمانده سپاه آمل در ادامه بسیج ار مظهر مردم سالاری دینی دانست و اضافه کرد:  بسیجیان در سیل، زلزله و امروز که کرونا اولین کسانی بودند که استین‌ها را بالا زدند و به ساخت محلول ضدعفونی، ماسک و.. پرداختند.

عسکری با اشاره به کمک‌های مومنانه تاصریح کرد: بسیج  حجت را تمام کرد که اگر مشکلی بوجود بیاید همیشه در صحنه است.

فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه  ۴۱ سالگرد هفته بسیج را در حالی جشن می‌گیریم، که به برکت خون شهدا به بالاترین قدرت بازدارنده رسیدیم، خاطرنشان کرد: بسیج ما برگرفته از فرهنگ عاشورا و محرم بود و این مسیر را طی کرد که بیش از ۲۰۰ هزار شهید و ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم  اسلام کردیم.

عسکری در ادامه  اضافه کرد:  به برکت خون شهدا و فرماندهی حاج قاسم بود که بساط داعش جمع شد، زمانی که امریکا اعلام می‌کند هیچ کشوری حق ندارد به ونزوئلا برود، کشورمان ۵ نفتکش فرستاد و آمریکا جرات پرتاب یک سنگ را هم نداشت.

فرمانده سپاه آمل  در بخش دیگری از سخنان خود به خنثی کردن فتنه‌های دشمنان و نقش روشنگرانه بسیج  اشاره کرد و افزود:  بعد از جنگ در همه صحنه‌ها بسیج وارد میدان شد، در فتنه‌های که دشمن به راه می‌اندازد با بصیرت و در صحنه‌های اقتصادی، اجتماعی و.. حضور پر رنگی دارد، و با ساخت خانه‌های محروم، اهدای بسته‌های معیشتی حتی در زمان کرونا نیز فعالیت‌های جهادی ب. همیشه در کنارمردم است و این راه تا ظهور ادامه دارد.

عسکری   امنیت امروز را مرهون  قدرت بسیج  دانست  و تاکید کرد: بسیجیان در تمامی حوادث و حماسه‌ها با فضل الهی و ایمان راسخ همیشه در صحنه حضور داشتند و پیروز میدان بودند.  

فرمانده سپاه آمل با اشاره به اینکه در زمان کرونا از دفاع موزاییکی که در حوزه دفاعی و رزمی کاربرد دارد  استفاده شده است، خارنشان کرد: در این روز‌ها هر پایگاه مقاومت، تبدیل به پایگاه سلامت شده است، و حافظان سلامت ضدعفونی کردن، ساخت مواد ضدعفونی و غربالگری را بر عهده گرفته اند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها