در هفته ی بسیج برگزار شد

دیدار رییس سازمان بسیج ورزشکاران با رییس فدراسیون دو و میدانی

میرجلیلی : انتظارات از تیم جدید فدراسیون زیاد است.ما امیدواریم که با حفظ روحیه ی بسیجی و کار فنی شاهد مدال آوری بسیاری در این رشته باشیم.
کد خبر: ۹۲۹۷۷۹۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴

دیدار رییس سازمان بسیج ورزشکاران با رییس فدراسیون دو و میدانی

دیدار رییس سازمان بسیج ورزشکاران با رییس فدراسیون دو و میدانی

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، دکتر مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با حضور در محل فدراسیون دو و میدانی با رییس و مسئولین فدراسیون دو و میدانی دیدار و گفت و گو کرد. 

دکتر میرجلیلی با اشاره به تغییرات در فدراسیون دو و میدانی تاکید کرد که با توجه به حضور تیم مدیریتی انقلابی و ارزشی در راس فدراسیون انتظارات از فدراسیون دو و میدانی برای کسب مدال های جهانی و بین المللی بالاست. وی افزود انتظار میرود مدیران جدید هم در بعد فرهنگی و هم در بعد فنی در تراز انقلاب اسلامی عمل کنند.

میرجلیلی افزود سازمان بسیج ورزشکاران میتواند در برگزاری برنامه های استعداد یابی در سراسر کشور همکاری کند. وی با اشاره به زیرساخت های گسترده بسیج در سراسر کشور و حتی مناطق محروم از کشف استعداد هایی که در این سازمان انجام شده و هم اکنون شاهد مدال آوری آن ورزشکاران بسیجی در رشته ی دو و میدانی هستیم از مسئولان فدراسیون دو و میدانی خواست تا با برنامه ریزی فنی و فرهنگی انتظارات از تیم جدید فدراسیون را پاسخ دهند.

در این دیدار صیامی رییس جدید فدراسیون دو و میدانی با تبریک هفته بسیج بر تلاش بر افزایش همکاری ها میان این فدراسیون و سازمان بسیج ورزشکاران کشور تاکید کرد. وی افزود که تیم مدیریتی جدید فدراسیون نخبه و بسیجی هستند. 

صیامی آمادگی فدراسیون دو و میدانی را برای انجام پیشنهاد حرکت فرهنگی آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد که از طرف سازمان بسیج ورزشکاران برگزار خواهد شد اعلام کرد.

ارسال نظرات