خبرهای داغ:
حجت الاسلام آقاجانپور در دیدار با حجت الاسلام تویسرکانی؛

اندیشه ی نگاه به بیرون و تفکر مصالحه با کدخدا، تفکر شکست خورده و اسقاطی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: اندیشه ی نگاه به بیرون و تفکر مصالحه با کدخدا و اربابی که ما او را به با این عناوین به رسمیت نمیشناسیم تفکر اسقاط شده و شکست خورده است
کد خبر: ۹۲۹۸۲۹۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با حجت الاسلام آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه شالوده وزارت دفاع بسیجی است گفت: امروز وزارت دفاع پشتوانه علمی نیروهای مسلح است و نیروهای مسلح به مدد این پشتوانه توانسته اند تولید قدرت کرده و در مقابل با نظام سلطه بایستند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه وزارت دفاع، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در یک راستا و در یک منظومه فکری قرار دارند گفت: بحمدالله نیروهای مسلح تحت فرماندهی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سربازان ولایت به یکدیگر متصل اند و به همین دلیل توطئه و تفرقه اندازی دشمن همواره با شکست مواجه شده است. 

حجت الاسلام و المسلین تویسرکانی با بیان اینکه بسیج فراتر از یک سازمان، تفکری ارزشمند و یک فرهنگ ناب است گفت: فرمانده معظم کل قوا شهید صیاد شیرازی را که یک ارتشی و شهید آوینی را که یک هنرمند بود، بسیجی معرفی کردند. 

وی با اشاره به اقدامات آحاد مختلف بسیج در کشور گفت: در ایام کرونا هزاران طلبه بسیجی برای مقابله با ویروس کرونا در بیمارستان ها، غسالخانه ها و در بین بیماران قرنطینه شده داوطلبانه حضور یافته و منشاء خدمات شایانی شدند. 

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه صدها هزار دانشجوی بسیجی کارهای علمی و پژوهش های ارزشمندی را برای کشور به انجام رساندند گفت: مقاومت و تلاش این دانشجویان طی سال ها یکی از مولفه های اساسی توسعه زیرساخت ها و مقاومت در برابر نظام سلطه بوده است. 

 

حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع نیز با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: تشکیل بسیج مستضعفین یک ابتکار بی بدیل از جانب امام راحل عظیم الشأن بود که مبتنی بر اندیشه انقلاب و اسلام شکل گرفت و اکنون بسیج بزرگترین شبکه مردمی، فرهنگی اجتماعی و نظامی در دنیا با کارکردهای مختلف است که هر کجا نظام اسلامی به آن احتیاج داشته است در صحنه حاضر و ایفای نقش می کند. 

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور با بیان اقدامات ارزشمند بسیج در سال های پس از انقلاب تصریح کرد: اقدامات بسیار گرانسنگ بسیج در حوزه خدمات رسانی به مردم و محرومان در تقویم جمهوری اسلامی قابل شمارش نیست؛ اما دشمنان قسم خورده نظام اسلامی همواره تلاش نمودند با تخریب کارکرد نظامی این نهاد ارزشمند، بسیج را صرفاً نیروی تهاجمی در خدمت نظام معرفی کنند و علت این امر هم ایستادگی، مقاومت، مقابله با ناامنی و دستاوردهای عظیم بسیج برای پیشرفت کشور بوده است.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان مشکلات و عدم مدیریت صحیح اداره کشور را به انتخابات آمریکا گره زده اند گفت: برای ما ترامپ و بایدن تفاوتی ندارند ولی جنایت ترامپ در ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانش هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها