فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان خبر داد:

1557 بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج بین نیازمندان در رفسنجان توزیع می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان از توزیع 1557 بسته معیشتی، تعدادی سبد کالا و بسته های بهداشتی توسط خیریه ها همزمان با هفته بسیج بین نیازمندان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۸۵۲۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سرهنگ پساوند در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر بیان کرد: بر اساس تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ضرورت برگزاری مستمر رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه و با توجه به وضعیت بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی پیرامون آن، با همراهی و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان رفسنجان ۱۵۵۷ سبد کالا بین نیازمندان توزیع می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان با اشاره به اینکه این رزمایش مواسات به مناسبت هفته بسیج و در محل حسینیه ثارالله برگزار شد، گفت: این تعداد سبد کالا به منظور حمایت از اقشار آسیب‌دیده از کرونا و خانواده‌های دهک پایین در شهرستان رفسنجان درقالب طرح معیشتی توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج جمع آوری و بین نیازمندان توزیع می‌شود.
وی از توزیع ۱۲۰ بسته لوازم التحریر و مواد شوینده و بهداشتی بین نیازمندان خبر داد و افزود: ۱۵۱ بن ۳۰۰ هزارتومانی سبد کالا با همکاری خیریه کوثر و ۱۶۴ بسته گوشت به اضافه ۵۰ بسته لوازم التحریر توسط خیریه رهیاری دراختیار ناحیه جهت توزیع بین نیازمندان و قشر آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.
سرهنگ پساوند با بیان اینکه پیش از این جلسات هماهنگی برای حمایت از نیازمندان با خیران و موکب‌ها با حضور فرماندار انجام می‌گرفت، توضیح داد: ۱۲۰ بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضد عفونی و شوینده توسط خیمه گاه اهل بیت (ع) در این مرحله توزیع می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان با تشکر از فرماندار اظهار امیدواری کرد که این کمک‌ها ادامه داشته باشد.
ارسال نظرات