خبرهای داغ:
در میدان شهید شهریاری صورت گرفت؛

تجمع دانشجویان تهرانی در محکومیت ترور شهید فخری‌زاده / انتقام حاج قاسم؛ نابودی اسرائیل

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌ شهیدبهشتی با حضور در محل ترور شهیدشهریاری، ترور شهید فخری زاده را محکوم کرده و خواستار پاسخ قاطع مسئولان به این اقدام شدند.
کد خبر: ۹۲۹۹۲۶۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران صبح امروز، هشتم آذر ماه در محکومیت ترور شهید فخری زاده در محل ترور شهید شهریاری و در سالگرد این دانشمند بزرگ تجمع کردند.
دانشجویان در این تجمع، با سردادن شعار‌هایی همچون «هیهات من الذله»، «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و ... خواستار پاسخ قاطع مسئولان به این اقدام جنایتکارانه شدند.

تجمع دانشجویان در محکومیت ترور شهید فخری‌زاده /  انتقام حاج قاسم؛ نابودی اسرائیل

 

تجمع دانشجویان در محکومیت ترور شهید فخری‌زاده /  انتقام حاج قاسم؛ نابودی اسرائیل

 

در این تجمع جواد آزمون، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در محکومیت ترور شهید فخری زاده و بزرگداشت شهید شهریاری گفت: بعد از رأی آوردن حتی بایدن هم این‌ها نشان دادند که هیچ از اهداف خود در خصومت با جمهوری اسلامی کوتاه نمی‌آیند.

وی افزود: این دولت نمی‌تواند کشور را اداره کند و هشت‌سال است که کشور را دستخوش بازی‌های خود کرده‌اند.

 

آزمون گفت: آقای روحانی به چه زبانی باید بگوییم که شما تعامل با دنیا و مدیریت کشور را بلد نیستید؟!

 

دانشجویان دانشگاه شهیدبهشتی در ادامه این تجمع با قرائت بیانیه‌ای دل بستن به شروع مجدد مذاکرات با قاتلان شهدای هسته‌ای را در حکم همدستی با عاملین ترور‌ها دانستند.

 

در بخشی از این بیانیه آمده است:

بار دیگر در سالگرد شهادت دانشمند هسته‌ای عزیزمان شهید دکتر مجید شهریاری به دستان ناپاک اسرائیل و آمریکا، دانشمندی دیگر هدف ترور ناجوان مردانه این شیاطین قراز گرفته است.

 

شهادت دکتر محسن فخری زاده بار دیگر آتش دل‌های سوخته مان را شعله ور کرده و یادآور روز‌هایی شده که دانشمندان هسته‌ای مان یکی پس از دیگری کنار گوشمان به فیض شهادت نائل میشدند.

 

حال پس از ده سال در قتلگاه شهید شهریاری در حالی ایستاده ایم که ناباورانه دوباره خبر شهادت دانشمند هسته دیگری را می‌شنویم.

 

ما ابتدائا گله خود از کسانی که با لبخند و دوشادوش جان کری بر روی خون این شهدا قدم زدند و با امضای کدخدایشان بتون بر تمام زحمات این شهدا ریختند را به خدای خود برده و می‌گوییم ما هیچ وقت این رفتار‌های ذلیلانه شما را از یاد نخواهیم برد و از شما نخواهیم گذشت.

 

ما دانشجویان مسلمان و انقلابی بار‌ها در گذشته فریاد زده ایم که بازرسان آژانس هسته‌ای در واقع جاسوسان سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیلند و از دوستی این خاله خرسه‌ها پرهیز کنید، اما گویا ترور‌های قبلی برای سازمان انرژی اتمی و جناب اقای صالحی درس عبرت نشده و باز به دادن اطلاعات دانشمندان هسته‌ای مان به این بازرسان ادامه داده اند.

 

اما امروز در سالگرد شهادت شهید شهریاری و در قتلگاه ایشان که با حادثه شهادت دکتر فخری زاده همراه شده است، بلند و رسا می‌گوییم که فعالیت بازرسان آژانس باید فورا متوقف و این جاسوسان از کشور خارج شوند.

 

بدیهی است که هرگونه مسامحه در این خصوص و حتی دل بستن به شروع مجدد مذاکرات با قاتلان این شهدا، در نظر ما حکم همکاری و هم دستی مسئولین مربوطه در این ترور‌ها را دارد.

 

هم چنین ما در حیرتیم که چه طور می‌شود رئیس جمهور محترم که فوت یک خواننده را ده دقیقه‌ای تسلیت می‌گوید هنوز هیچ موضعی در خصوص دانشمند هسته‌ای و معاون وزیر دفاع نداشته است؟! و یا وزیر امور خارجه از سازمان‌ها بین الملل و اتحادیه اروپا توقع محکوم کردن این فاجعه را دارد؟ گویا این بزرگواران در جهانی دیگر زیست می‌کنند.

 

بی شک قلوب سوخته ما دانشجویان و ملت انقلابی ایران در غم شهادت دانشمند عزیزمان دکتر محسن فرخی زاده و هم چنین ترور سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی جز با انتقامی در خور از قاتلین این شهدا آرام نمی‌گیرد و امید داریم در آینده‌ای نه چندان دور به امید خدای متعال انتقام شان را بگیریم.

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظرات
پر بیننده ها