خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر3:

راه شهید فخری زاده هرگز متوقف نخواهد شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی۳ حضرت حمزه(ع) گفت: همه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بدانند مسیر و راه شهید فخری زاده هرگز متوقف نخواهد شد و با سرعت و شتاب بیشتری رو به جلو حرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۵۹۶
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷

 حجت الاسلام اسماعیل مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، ضمن عرض تسلیت شهادت دانشمند برجسته هسته ای شهید محسن فخری زاده، اظهار کرد: بدون تردید خون این شهید، ملت بزرگ ما را در راه اسلام، نظام اسلامی، مقابله با توطئه ها و توطئه گران مقاوم تر و مصمم تر می کند.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی دانشمندان هسته ای و به شهادت رساندن آنها که در پی مذاکرات برجامی به وقوع پیوست، ثابت کرد محور آمریکایی و صهیونیستی از هیچ کوششی برای ضربه زدن به استقلال و پیشرفت ایران اسلامی کوتاهی نخواهد کرد و هدف آنها صرفا به شکست کشاندن جمهوری اسلامی ایران با شناسایی و از بین بردن مولفه های  قدرت ایران اسلامی است.

این مسئول ادامه داد: دشمنان باید بدانند که با حذف یکی از ثمرات شجره طیبه انقلاب اسلامی نخواهند توانست مانع رشد و بالندگی فرزندان این مرز و بوم گردند.

مهدوی گفت: شهادت دانشمند مجاهد و انقلابی شهید محسن فخری زاده به دست تروریست های کوردل، نشانه ای از استیصال دشمنان کوردل در برابر ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران است..

انتهای پیام

ارسال نظرات