تصاویر/

دیدار فرماندهان حوزه مقاومت بسیج بهنمیر با امام جمعه

به مناسبت هفته بسیج جمعی از فرماندهان پایگاه های بسیج شهر و بخش بهنمیر به همراه فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج با امام جمعه بهنمیر دیدار و گفتگو کردند .
کد خبر: ۹۲۹۹۷۹۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰

دیدار فرماندهان حوزه مقاومت بسیج بهنمیر با امام جمعه

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به مناسبت هفته بسیج جمعی از فرماندهان پایگاه های بسیج شهر و بخش بهنمیر به همراه فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج علی ولی الله و محمد رسول الله و نیز حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر بهنمیر با امام جمعه بهنمیر دیدار و گفتگو کردند .

دیدار فرماندهان حوزه مقاومت بسیج بهنمیر با امام جمعه
در این دیدار ، سرگرد پاسدار علی اکبر آقاگلی فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله و سروان پاسدار حسین امامی نژاد فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی ولی الله بهنمیر گزارشی از زحمات و فعالیت های بسیجیان بهنمیر در زمینه های مختلف : فرهنگی اجتماعی، سیاسی امنیتی ، ورزشی و رزمایش کمک مومنانه مطالبی را ارائه کرد.

در ادامه نیز حجت الاسلام والامسلمین شریف تبار امام جمعه بهنمیر ضمن تبریک بمناسبت هفته بسیج  ، ویژگیهای شجره طیبه بسیج را از دیدگاه قرآن برشمرد و افزود :توکل به خداوند منان ، اخلاص ، استقامت ، ولایت مداری ، نظم و انضباط ، شجاعت ، شادابی و نشاط از ویژگیهای بسیج و بسیجیان عزیز می باشد و بسیج مجری فرامین ولی امر مسلمین امام خامنه ای است.

دیدار فرماندهان حوزه مقاومت بسیج بهنمیر با امام جمعه

حجت الاسلام شریف تبار در ادامه از حضور فعال رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و شهدای بزرگوار بسیج تجلیل نمود و خاطر نشان کرد :بسیجیان ، رزمندگان و اقشار مختلف مردم استان مازندران و بهنمیر با حضور فعال و تاثیر گذار خود در جنگ تحمیلی مقابل دشمنان ایستادگی کردند و دشمنان را شکست دادند و امروز هم مسئولين‌ بسيج‌ بايد با مراقبت‌ و هوشياري‌، از ايجاد هرگونه‌ خدشه‌ در بسيج‌ و بهانه‌جويي‌ دشمن‌ و بدخواهان‌ جلوگيري‌ كنند .

دیدار فرماندهان حوزه مقاومت بسیج بهنمیر با امام جمعه

وی در پایان گفت : حوزه های مقاومت بسیج برادران و خواهران بهنمیر زحمات زیادی در زمینه ضد عفونی محلات ، دادن ماسک و اقلام بهداشتی رایگان به همشهریان در ایام بیماری منحوس کرونا ، همچنین رزمایش کمک مومنانه و انفاق با تهیه بسته های معیشتی نقدی و غیر نقدی به نیازمندان و محرومان و نیز تشکیل گروه های جهادی از خدمات و اقدامات بسیجیان و پاسداران منطقه تشکر کرد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها