فرمانده سپاه کربلا در دیدار با خانواده شهید هدایتی:

پیاده نظام دشمن در حوزه‌های مختلف برنامه دارد / عزت و اقتدار ایران هر روز در حال افزایش است

فرمانده سپاه کربلا با حضور در منزل شهید عبدالحمید هدایتی در سواکوه شمالی، با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۰۰۰۸۰
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
دیدار فرمانده سپاه کربلا با خانواده شهید هدایتی
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با حضور در منزل شهید عبدالحمید هدایتی در سواکوه شمالی، با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

سردار مسلمی در این دیدار خانواده شهدا را سرمایه‌های اصلی نظام دانست و گفت: به برکت این سرمایه‌ها خدای متعال عنایت خاصی به ایران دارد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا، نیاز و ضرورت جامعه است، افزود: ویژگی ها‌ی زیادی در حوزه تربیتی خونواده شهدا وجود دارد که باعث شده افرادی تحول جامعه شوند که با نثارخون خود  مایه سرافرازی و عزت ایران اسلامی شوند.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی به برکت خون شهدا می‌درخشد، اضافه کرد: عزت و اقتدار ایران هرروز در حال افزایش است و یاوه گویانی که در بیرون مرز‌ها هستند چشم دیدن این عزت و اقتدار را ندارند.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: پیاده نظام دشمن در داخل کشور در هر حوزه‌های مختلف در حال اجرای برنامه دشمن هستند که یکی از آن برنامه‌ها ترور دانشمندان است و از هر طریقی در حال ضربه زدن هستند.

سردار مسلمی در پایان سخنان خود تصریح کرد: تا زمانی که انقلاب به ما نیاز داشته باشد درصحنه هستیم و در تلاس هستیم تا با ظرفیت بسیج بخشی از آلام و مشکلات مردم را کاهش دهیم.

گفتنی است؛ منزل شهید هدایتی در ایام کرونا، کارگاه دوخت ماسک بهداشتی بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها