مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

کاهش کرونا در زنجان نتیجه وحدت وهمدلی مردم ومسئولین با مدافعان سلامت است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت:با همت و مشارکت عمومی و همکاری مردم و دولت، کرونا آرام آرام در کشور و استان در حال فروکش کردن است.
کد خبر: ۹۳۱۲۴۰۷
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ دکتر مصطفی محمدی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان که به ریاست دکتر خدابخش مرادی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه به با همت و مشارکت عمومی و همکاری مردم و دولت، کرونا آرام آرام در کشور و استان در حال فروکش کردن است، اظهار داشت: این خبر بسیارخوب و خوشحال کننده، نتیجه وحدت و همدلی مردم و مسئولین، فداکاری مدافعان سلامت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌های شدید، تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مشاغل، و منع ترددهای شبانه و بین شهری و ... است .

 

وی  با تاکید براینکه هنوز کادر بهداشت و درمان فرصت ریکاوری و استراحت پیدا نکردند و ما هم، هنوز تصور نمی‌کنیم کرونا تمام شده باشد. و لذا دنبال اصلاح و ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی درمانی هستیم،تصریح کرد:در برنامه‌های خود تجدید نظر کرده‌ایم و بسیاری از خدمات به جز بهداشت و درمان را به صورت غیر حضوری ارائه می‌دهیم و در این خصوص، نباید طوری حرف بزنیم و رفتار کنیم که مردم تصور کنند کرونا تمام شده است .

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان با بیان اینکه خدمات دوستان عزیز رسانه قابل تقدیر است، تاکید کرد: عزیزان رسانه باید همچنان همت کنند و فضای اطلاع‌رسانی را گرم نگهدارند تا مردم دچار عادی انگاری نشوند.

 

به گفته دکتر محمدی مدیران باید مراقب باشند، تدبیر کنند و تجمع ایجاد نکنند، و خدمات غیر حضوری و مجازی را در اولویت قرار دهند، شلوغی مراکز پیشخوان دولت قابل قبول نیست. چراکه ادامه این کار موجب گسترش مجدد بیماری و بازگشت به شرایط قبل خواهد شد .

 

وی با تاکید براینکه دانشگاه در کنار اولویت مدیریت و مهار کرونا از سایر فعالیت‌ها به هیچ وجه غافل نشده است اظهار داشت: خبر خوش بدهم تا این قبیل اخبار خوب مبنایی برای همه قرار گیرد و از این بعد، همه نسبت به این موضوع توجه کنند و بیش از اندازه مردم را نگران، مایوس و ناامید و مضطرب نکنند .

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان یادآور شد: با تلاش بی‌وقفه و پیگیری‌های بسیار جدی ریاست دانشگاه، ۲ دستگاه سی‌تی‌اسکن و ۱ دستگاه آنژیوگرافی تحویل دانشگاه شده است .

 

دکتر محمدی با بیان اینکه فضای فیزیکی و امکانات لازم برای برای استقرار این دستگاه ها آماده شده و یک دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان ولیعصر(عج)، نصب و راه‌اندازی شده و یک دستگاه سی تی اسکن هم در بیمارستان الغدیر ابهر در حال نصب است، ادامه داد : دومین دستگاه آنژیوگرافی پیشرفته هم در بیمارستان آیت‌اله موسوی نصب شده است .

 

وی با تاکید براینکه با انجام این اقدامات شاخص از سوی دانشگاه، سرعت و کیفیت خدمات به مردم عزیز استان افزایش خواهد یافت،افزود: تغییر رنگ شهرها، کاهش بیماری، و موارد بستری و مرگ و میر بیماری کرونا، نتیجه رعایت و همکاری خوب مردم است و اگر این همکاری کم شود، قطعا وضعیت بیماری بر می‌گردد، رنگ شهرها تغییر می‌کند و محدودیت‌ها هم بر می‌گردند.

 

 

ارسال نظرات