توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خدابنده ای به همت سپاه

فرمانده سپاه خدابنده از اجرای هشتمین مرحله اجرای کمک مومنانه در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و جامعه هدف در شهرستان خدابنده استان زنجان خبرداد.
کد خبر: ۹۳۱۳۹۹۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
سرهنگ مجید لطیفی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان گفت: رزمایش کمک مومنانه در لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای کمک به همنوعان و افراد بی بضاعت در نقطه نقطه استان زنجان در مراحل مختلف بعد از شیوع ویروس کرونا در حال اجراست.
توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خدابنده ای به همت سپاه

وی افزود: در این راستا مساجد پایگاه‌های مقاومت بسیج نیز همانند دوران دفاع مقدس به محل جمع آوری کمک‌های مردمی تبدیل شده و کمک مومنانه به معنای واقعی درحال تجلی است.

فرمانده سپاه خدابنده تصریح کرد: در شهر‌های مختلف استان زنجان نیز اقشار مختلف مردم خیرین و افراد نیک اندیش همه پای کارآمده و همسو با بسیج و سپاه در حال کمک به نیازمندان هستند واین کمک‌های انسان دوستانه همچنان ادامه داراست.

لطیفی ادامه داد:پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی و لزوم حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند سپاه بسیج مثل همیشه با تمام قوا پای کار آمده اند و با اجرای رزمایش سراسری کمک مومنانه به نیازمندان و کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند، کمک کردند.

وی با بیان اینکه در این روز‌ها که گروهی از مردم با سختی معیشت خود را تامین میکنند رزمایش همدلی و کمک مومنانه در کشور فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده جامعه فراهم کرده که دراین روز‌های سخت هم با همدلی کنار آن‌ها باشیم، خاطرنشان کرد:در این راستا هشتمین مرحله رزمایش توزیع کمک‌های مومنانه در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توسط گروه‌های جهادی با نظارت شبکه بهداشت در شهرستان خدابنده اجرا شد.

لطیفی تصریح کرد: در این مرحله از رزمایش یک هزار بسته کمک معیشتی در سطح شهرستان بین جامعه هدف توزیع شد و این در حالی است که قبل از این نیز در چندین مرحله ۱۸ هزاربسته کمک مومنانه در سطح شهرستان توزیع شده بود.

وی در پایان یادآور شد:علاوه براین کمک‌ها سپاه استان به طور مرتب در حال نیازسنجی در بین محرومان است تا امکانات مورد نیاز آن‌ها را تامین کند.
ارسال نظرات