خبرهای داغ:

اولویت اول سپاه خدمت رسانی به مردم است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: اولویت اول سپاه خدمت رسانی به مردم است.
کد خبر: ۹۳۱۴۷۱۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با فرماندار سمنان گفت: یکی از اتفاقات خوب و مبارک در سپاه استان راه اندازی میز های خدمت برای حل مشکلات مردم در دستگاه های اجرایی با متولی گری بسیج است.

وی افزود: نیاز است تا با هم افزایی دستگاه های اجرایی و همکاری و تعامل شاهد رونق شهرستان سمنان به خصوص در محلات کم برخوردار اسلامی باشیم.

سردار دامغانی تصریح کرد: همهی دستگاه های اجرایی باید نقش خود را در خدمت به مردم به خوبی ایفا کنند و که در راستای خدمت به مردم سپاه و بسیج آماده همکاری کامل برای استفاده از ظرفیت های خود در جهت حل مشکلات مردم و خدمت به آنها است.

فخری فرماندار سمنان در این دیدار گفت: اگر ایثارگری های سپاه و بسیج در ایام شیوع کرونا نبود، این بیماری می توانست مشکلات بزرگی در خصوص اقصتاد و ... برای کشور ایجاد کند و در این راستا قدردان زحمات سپاه و بسیج برای خدمات شایان خود در خصوص مقابله با کرونا هستیم.

وی افزود: سپاه در بین مردم به جهت خدمات فراوانی که انجام داده است محبوب است و این محبوبیت منجر به ایجاد اعتماد و امنیت در بین مردم شده است.

فخری تصریح کرد: خوشبختانه درصد بیکاری در شهر سمنان پایین است و باید تلاش شود تا با استفاده از ظرفیت واحد های تولیدی اوضاع اشتغال را بهبود بخشید.

او در پایان ضمن قدردانی از زحمات سپاه اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با همکاری با سپاه ، خدمت مناسبی به مردم سمنان ارائه دهیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها