فرمانده سپاه چالوس:

باید عمل به قرآن را سرلوحه کار قرار دهیم

ساری- فرمانده سپاه  چالوس تاکید کرد:  ما باید به حفظ و عمل به دستورات قرآن کریم بیش از پیش اهمیت دهیم و در امورات زندگی روزمره به کار گیریم.
کد خبر: ۹۳۱۴۷۱۵
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان چالوس؛ صبح امروز با حضور سرهنگ داغمه چی فرمانده سپاه و حجت الاسلام والمسلمین مقری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه چالوس از سه نفر از سربازان حافظ یک جزء قرآن کریم با اهدای هدیه و لوح سپاس تقدیر شد.
 
باید عمل به قرآن را سرلوحه کار قرار دهیم
سرهنگ پاسدار عابدین داغمه چی فرمانده سپاه شهرستان چالوس در آیین مراسم تقدیر از این سربازان حافظ قرآن گفت: در راستای اجرای لبیک به تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر اینکه در کشور باید بیش از ۱۰ میلیون حافظ قرآن تربیت شود، و با هماهنگی و همفکری معاونت فرهنگی تبلیغات و عقیدتی سپاه ناحیه مقرر شد روز‌های زوج هر هفته سربازان وظیفه صبح‌ها به مدت دو ساعت وقتشان آزاد شود و در اختیار فرهنگی عقیدتی ناحیه جهت شرکت در کلاس حفظ قرآن کریم با حضور بهترین اساتید حفظ قرآن قرار گیرند.
 
داغمه چی افزود: الحمدلله با اینکه دوماه از برگزاری کلاس‌ها می‌گذرد سه نفر از سربازان وظیفه توانستند جز ٕ. ۳۰ قرآن کریم را حفظ نمایند.
 
فرمانده سپاه  چالوس در ادامه تاکید کرد:  ما باید به حفظ و عمل به دستورات قرآن کریم بیش از پیش اهمیت دهیم و در امورات زندگی روزمره به کار گیریم و فرزندان خود را با قرآن و مفاهیم ارزشمند آن هر چه بیشتر آشنا کنیم.

داغمه چی در پایان سخنان خود یادآور شد:هر عزیز سربازی که بتواند در ماه‌های بعد حافظ کل قرآن کریم شود یک سفر کربلا به همراه خانواده اهدا  می شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها