رفع مشکل کمبود خون در زنجان به همت بسیجیان این استان

زنجان- مدیرکل انتقال خون استان زنجان گفت: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تاکنون که یک سال از همه‌گیری بیماری کرونا می‌گذرد، بسیجیان زنجانی همواره نیاز خون استان را مرتفع کرده‌اند.
کد خبر: ۹۳۲۲۱۹۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان‌، سیامک اسدی در جمع خبرنگاران با اشاره به ذخیره خون استان زنجان اظهار داشت: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی یک نیاز دائمی و همیشگی است.

 رفع مشکل کمبود خون در زنجان به همت بسیجیان این استان

وی افزود: بنابراین ترویج فرهنگ اهدای خون مستمر و برنامه‌ریزی شده، طبق اصول ثابت انتقال خون است و در این راستا خوشبختانه شهروندان و بسیجیان زنجانی همیشه در میدان بوده‌اند و استقبال خوبی از اهدای خون داشته‌اند.

 

مدیرکل انتقال خون استان زنجان تصریح کرد: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تاکنون که یک سال از همه‌گیری بیماری کرونا می‌گذرد، هرگز شرایط بحرانی را در تامین فرآورده‌های خونی نداشته‌ایم. در چندین برهه بسیجیان سلحشور همانند هفته دفاع مقدس، هفته بسیج دانش‌آموزی، هفته بسیج و همینطور دهه نخست محرم نیاز استان را مرتفع کردند.

 

وی با بیان اینکه امیدواریم کماکان رویه این یک سال ادامه‌دار باشد، گفت: متاسفانه در ابتدای موج چهارم کرونا هستیم و خواهش ما از مردم این است که همچنان پروتکل‌ها را رعایت کنند و یاری‌گر کادر درمان باشند.

 

اسدی در پایان خاطرنشان کرد: در طول یک سال گذشته هزاران واحد فرآورده‌های خونی در استان مصرف شدند، همینطور ده‌ها هزار واحد برای تولید دارو‌های مورد نیاز اهدا شده است، همچنین به استان‌های دیگر نیز کمک کرده‌ایم.

ارسال نظرات