ورزش نباید تحت الشعاع مسایل جناحی و سیاسی قرار بگیرد

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: استان ایلام از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات در زمینه ورزش کشتی و فرهنگ پهلوانی از ظرفیت بالایی برخوردار است و بایستی در این زمینه توجه بیشتری صورت بگیرد.
کد خبر: ۹۳۲۲۳۹۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار «جمال شاکرمی» در دیدار با علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی کشور و هیات کشتی استان اظهار کرد: اگرچه تقویت زیرساخت ها در توسعه ورزش کشتی از بزرگترین دغدغه های ورزش کشتی استان است اما مساله مهمتر در رابطه با ورزش این است که نباید ورزش تحت الشعاع مسایل جناحی و سیاسی و جابجایی های مدیریتی قرار بگیرد.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام  ابراز کرد: سپاه و بسیج دارای ظرفیت های خوبی از قبیل وجود پایگاههای مقاومت بسیج درجغرافیای استان و قابلیت سازماندهی جوانان بسیجی در قالب طرح صالحین و همچنین وجود سالن های ورزشی ۹ دی است که با هم افزایی صورت گرفته در این دیدار بیش از گذشته این ظرفیت ها دراختیار ورزش استان قرار خواهد گرفت.

 سردار شاکرمی گفت: باید با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و بسیج ورزشکاران اولویت اصلی ما در سال ۱۴۰۰ تقویت ورزش کشتی در سطح شهرستان ها باشد.

 وی افود: علیرضا دبیر متعلق به تاریخ است که متوقف نمی شود، این پهلوان ملی قله های رفیع جوانمردی و عطوفت را معنا کرد.

 گفتنی است در پایان این دیدار، توسط فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام  تمثال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به رئیس فدراسیون کشتی اهدا شد.

ارسال نظرات