خبرهای داغ:

پیام فرمانده سپاه شاهرود در پی شهادت «محمود حاجی قاسمی»

شاهرود_فرمانده سپاه شاهرود در پیامی شهادت جستجوگر نور «محمود حاجی قاسمی» را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۲۲۸۷۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸
پیام فرمانده سپاه شاهرود در پی شهادت جستجوگر نور «محمود حاجی قاسمی»به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در پیامی شهادت جستجوگر نور محمود حاجی قاسمی را تبریک و تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم رب الشهداء والصدیقین
یسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِّنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِینَ
(شهدا) را مژده نعمت و فضل خدا می‌دهند و خدا پاداش مومنان را تباه نمی‌کند.
صلوات و سلام خدا بر شهیدان خدایی و بلاجویان دشت کربلایی که مشعل توحید، عزت و استقلال را با خون خود فروزنده و تابنده نگه داشتند و پرنده‌تر از مرغان هوایی از فرش زمین به عرش الهی و مقام عندالربی پر کشیدند.
بی شک شهدای به معراج رفته تفحص، ادامه دهندگان رسالت زینبی اند که در راه نورانی و پر خطر یافتن دردانه‌های ملت، قدم نهادند و با تلاش‌ها و ایثارگری‌های خویش در نهایت گمنامی، مجاهدانه عزیزترین سرمایه خود را در راه خدا و اهداف متعالی اسلام و نظام فدا نمودند.
بسیجی رشید و شجاع شهید محمود حاجی قاسمی که در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام مفتخر به عنوان جانبازی گردید، از مصادیق عینی مجاهدان فی سبیل اللّه بود که عمر با برکت و نورانی خویش را در راه خدمت به اسلام، انقلاب و خانواده معظم شهداء صرف نمود و عاقبت، پاداش تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه‌ی خود را در عملیات تفحص شهداء گرفت و عاشقانه به مقام عالی شهادت نائل آمد.
اینجانب از سوی خود و پاسداران و بسیجیان شهرستان شاهرود، ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر فرماندهی معظم کل قوا و خانواده‌های معزز این شهید و همچنین عموم دوستان، همشهریان و دیگر دلبستگان، از درگاه خداوند متعال صبر و اجر برای خانواده و یادگاران این عزیز و همنشینی با سالار شهیدان را برای ایشان مسئلت می‌نمایم.
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها