رئیس صمت چهارمحال و بختیاری خبر داد:

بازگشت ۲۰ واحد راکد صنعتی استان به چرخه تولید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از بازگشت 20 واحد صنعتی راکد در چهارمحال و بختیاری به چرخه تولید خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۲۹۴۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در آیین تولد دوباره این واحد های صنعتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: برای بازگشت این تعداد واحد تولیدی و صنعتی در استان به چرخه تولید هزار و ۲۵۲ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال سرمایه ثابت هزینه و ۳۰۲ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

سجاد رستمی در آیین احیای ۲۰ واحد راکد تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری که با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، افزود: این طرح‌ها شامل واحد‌های تولید چینی، پروفیل یو. پی. وی. سی. (UPVC)، شن و ماسه، رشته غذایی، نساجی، دستمال کاغذی، کاغذ و مقوای لاینر قهوه‌ای، ماکارونی، سوسیس و کالباس، بسته‌بندی آب معدنی، مواد شوینده و ضدعفونی، در و پنجره فولادی، پودر لاستیک و انواع فر، تنور و اجاق گاز است.

وی گفت: هم‌اکنون ۳۶۰ طرح تولیدی و صنعتی با پیشرفت اجرایی بیش از ۶۰ درصد در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

رستمی افزود:سهم استان ازاشتغال طرح‌های در حال اجرای کشور ۱.۵ درصد، واحد‌های صنعتی فعال ۱.۲ درصد و سرمایه‌گذاری واحد‌های صنعتی فعال ۳.۱ درصد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۵۵۵ جواز تأسیس واحد‌های تولیدی در این استان صادر شد که از این تعداد برای ۳۵۰ جواز تأسیس، ۱۷۰ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری واگذار شد که هشت برابر سال قبل از آن است.

رستمی بیان کرد: در ۱۰ ماهه امسال ۱۱۵ فقره پروانه بهره‌برداری صادر هم شده که این میزان در کل سال گذشته ۹۳ فقره بوده است.

گفتنی است؛ بیش از ۸۵۰ واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعال است.

ارسال نظرات