برگزاری 260 دوره آموزش همگانی در خانه های هلال استان زنجان

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ابتدای مرداد ماه سال جاری تاکنون 260 دوره آموزش های همگانی و کمک های اولیه برای اعضای 162 خانه هلال در سطح این استان برگزار شده است.
کد خبر: ۹۳۲۳۰۳۰
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ علی طاهری امروز در جمع خبرنگاران افزود: آموزش همگانی یکی از مسئولیت‌های اصلی هلال احمر به شمار می‌رود که برای تحقق این مهم درصدد بهره مندی شهروندان از آموزش‌های مورد نیاز در خانه‌های هلال هستیم.
 
برگزاری 260 دوره آموزش همگانی در خانه های هلال استان زنجان

وی تاکید کرد: از ابتدای مرداد ماه امسال تاکنون ۲۶۰ دوره آموزش همگانی و کمک‌های اولیه برای ۳ هزار و ۱۰ نفر به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان در سطح شهر‌ها و روستا‌های این استان در برابر حوادث احتمالی ارائه شده و این روند همچنان ادامه دارد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هدف از ارائه این آموزش‌ها ارتقای فرهنگ خود امدادی و ترویج فعالیت‌های آموزشی برای مخاطبان است.

وی خاطرنشان کرد: این استان ۱۶۲ خانه هلال دارد که کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سطح شهرها، محلات، روستا‌ها و ادارات در آن عضویت دارند.

طاهری اظهارداشت: فراگیران پس از گذراندن این دوره‌ها به آموزش کمک‌های اولیه ۲۲ ساعته و آموزش همگانی هشت ساعته هدایت می‌شوند تا از آموزش‌های تخصصی نیز بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه برای همه این فراگیران گواهینامه می‌شود، گفت: این آموزش‌ها در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، طارم، خرمدره، ایجرود و ماهنشان در حال برگزاری است و با قوت بیشتری ادامه دارد.
ارسال نظرات