فرمانده سپاه کربلا:

برای رفع چالش‌های فرهنگی باید دنبال راهکار عملی بود

ساری-فرمانده سپاه کربلا گفت:برای رفع آسیب ها و چالش‌های فرهنگی باید دنبال راهکار عملی بود.
کد خبر: ۹۳۲۵۱۳۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در اختتامیه مجازی جشنواره گوهر فاطمی که به همت سازمان فرهنگی خانواده سپاه برگزار شد، گفت: این جشنواره با هدف تبیین، گسترش، ترویج و نهادینه سازی عفاف و حجاب با الگوی شایسته به جامعه بر اساس ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، انقلابی و ملی برگزار شد.

سردار مسلمی با اشاره به مسئله عفاف و حجاب، افزود: دغدغه اصلی سپاه پیگیری ترک فعال برخی از ادارات و نهاد‌ها است که در مسئله عفاف و حجاب آن دسته که از نهاد‌هایی که در این امر کوتاهی می‌کنند، پیگیری ها را نیز شامل می‌شود.  

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با تصریح بر اینکه استان مازندران به واسطه گردشگردی و توریست پذیری، مسئله عفاف و حجاب در آن کمرنگ‌تر از سایر استان‌ها است، خاطرنشان کرد:یکی از اولویت‌های اساسی مسئله عفاف و حجاب است که می‌بایست برای آسیب‌های فرهنگی در این زمینه فکر اساسی  شود و دنبال راهکار علمی بود.
 
 
در ادامه ام السادات رخشنده مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه کربلا جشنواره گوهر فاطمی، از دریافت ۶۱ اثر در چهار بخش دلنوشته، عکس، کلیپ و شعر  هم خبر داد و گفت: این جشنواره با تشکیل کمیته‌های هفت گانه کار خود را شروع کرد، که نیمه اول بهمن ماه آثار دریافت و داوری آثار توسط بسیج هنرمندان و فرهنگی سپاه کربلا انجام شد.

رخشنده اضافه کرد: تجلیل از ۲۵ خانواده شهید هم ذیل جشنواره برگزار شده بود.

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه کربلا در ادامه با اعلام نفرات برگزیده گفت: در بخش شعر آتنا طبیب پور از بابلسر و آسیه مرادپور از فریدونکنار برگزیده شدند. در بخش کلیپ نگین افشار از قائم شهر  شایسته تقدیر شد.

به گفته رخشنده مریم بزرگی از نوشهر در بخش دل نوشته هم برگزیده این جشنواره بود.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها